Länk och utan länk. Jag och @Vincent pratade precis om det.Upplys en oupplyst - vad är egentligen skillnaden mellan 722 och 1392?
Har tom. kollar Panerais hemsida utan att förstå...
Länk?
PAM01392= utan länk
PAM00722= länk
Tydligt och rimligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Länk och utan länk. Jag och @Vincent pratade precis om det.Upplys en oupplyst - vad är egentligen skillnaden mellan 722 och 1392?
Har tom. kollar Panerais hemsida utan att förstå...
Länk?
Precis. Länk. Det är skillnaden.
Länk och utan länk. Jag och @Vincent pratade precis om det.
I början så gillade jag inte gummit alls men det blir bättre och bättreHar du fler bilder med det gummit på? Gärna någon utan wrist shot. Väntar på leverans av en 1392 och vill köra gummi sommartid (har ett blått på gång).
Hehe, nice.
Mitt hotell. Bra läge.
Inte en enda gång än, men ska dit imorgon. Har bokat in en photoshoot med deras PR-chef.Hehe, nice.
Hur många gånger har du besökt Paneraibutiken nu?
Är det Tokyo? Ska dit nästa vecka... Är det deras flagship store?
Mitt hotell. Bra läge.
Hong Kong, världens största Paneraibutik.Är det Tokyo? Ska dit nästa vecka... Är det deras flagship store?
Wow!!Hong Kong, världens största Paneraibutik.
~400m2, 5 våningar.
Tack. Och pris?Minns att det var någon som undrade över länk på Panerai. På 682 om jag minns rätt. Se svar nedan.
Surt att man inte kan få länk till PAM 537 som har ett P.9002 urverk. Sånt får de lösa!!!Minns att det var någon som undrade över länk på Panerai. På 682 om jag minns rätt. Se svar nedan.
Tack. Och pris?
Vet ju redan svaret men kan fråga.
Man polerar väl inte en klocka som är under garanti?
Så pass alltså. Vi räknade ju på det lite i våra gissningar och kom fram till ett pris på typ 10k. Jaja, de ska väl tjäna lite på det också.Typ 18k
Panerai sa till @Hooch för ett tag sedan att jajjemen, den är mycket simduglig ner till 30m.Vad är svaret?
Panerai sa till @Hooch för ett tag sedan att jajjemen, den är mycket simduglig ner till 30m.
Alltså, om Panerai har sagt till @Hooch att det funkar, så funkar det.Ja den ska ju vara det men tänkte på faktumet att de flesta andra tillverkare inte säger samma sak (ut mot kund) när det gäller 30 meter. + allt snack på diverse ställen om att det är pinsamt att Panerai släpper klockor med denna spec. Är det urverket som blir mos pga. för högt tryck så känns klagomålen på Due rätt grå! Lär inte vara många som är nere på dessa djup så att säga.
Gammalt klassiskt djungelordspråkAlltså, om Panerai har sagt till @Hooch att det funkar, så funkar det.
Alltså, om Panerai har sagt till @Hooch att det funkar, så funkar det.
Sorry. Ska inte förminska din status igen.Sagt till mig också. Men vill du vara säker så bada bara under garantin
Kanske under förutsättning att varken armar eller ben används?Panerai sa till @Hooch för ett tag sedan att jajjemen, den är mycket simduglig ner till 30m.
Ja den ska ju vara det men tänkte på faktumet att de flesta andra tillverkare inte säger samma sak (ut mot kund) när det gäller 30 meter. + allt snack på diverse ställen om att det är pinsamt att Panerai släpper klockor med denna spec. Är det urverket som blir mos pga. för högt tryck så känns klagomålen på Due rätt grå! Lär inte vara många som är nere på dessa djup så att säga.
Alla seriösa tillverkare följer som sagt ISO, har nog sagt det en miljard gånger. 30m=30m oavsett vad säljarna säger, flaxande hit och dit är irrelevant. All personal hos ett företag har inte heller stenkoll, ringer du till en klocktillverkares customer service så finns det alltid en risk att de svarar fel.Kanske under förutsättning att varken armar eller ben används?
30m är ju fortfarande töntigt hos ett företag där hela imagen bygger på företagets dykarhistorik.Ja den ska ju vara det men tänkte på faktumet att de flesta andra tillverkare inte säger samma sak (ut mot kund) när det gäller 30 meter. + allt snack på diverse ställen om att det är pinsamt att Panerai släpper klockor med denna spec. Är det urverket som blir mos pga. för högt tryck så känns klagomålen på Due rätt grå! Lär inte vara många som är nere på dessa djup så att säga.
Alla seriösa tillverkare följer som sagt ISO, har nog sagt det en miljard gånger. 30m=30m oavsett vad säljarna säger, flaxande hit och dit är irrelevant. All personal hos ett företag har inte heller stenkoll, ringer du till en klocktillverkares customer service så finns det alltid en risk att de svarar fel.
Minns att det var någon som undrade över länk på Panerai. På 682 om jag minns rätt. Se svar nedan.
Yes. Där var den. Tack
Saxat från Instagram