Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den ojämna patineringen är fan oväntat effektfull. Riktig Panerai-hygge det där!Pre-A PAM001 på opatinerat OEM-asso
Jag gillar den ... Blir spännande att se hur alla dessa åldras med åren.. finns ju ex som är så patinerade att man nästan inte ens ser siffror och index längre.Den ojämna patineringen är fan oväntat effektfull. Riktig Panerai-hygge det där!
Tycker den ser ovanligt jämn ut.Den ojämna patineringen är fan oväntat effektfull. Riktig Panerai-hygge det där!
Pre-A PAM001 på opatinerat OEM-asso
Härlig lume på 111’anNördar mig lite hemma. Försökte mig på en favorit i repris. Fan vad snabb man måste vara med att fota efter man lyst med UV-ficklampan
PAM111 G-serie med "L Swiss L" tavla
PAM001 Pre-A med "T-Swiss-T" tavla
Jädrans snyggt läder där, är det det som kallas "sand leather"?, var har du hittat det?Ska testa, beställde två st. De jag har fått till mina ebayband (banden är toppen) är för tjocka och med springbars, så nu kör jag originalspännet men det skulle jag aldrig köpa fler av med den prislappen.
PAM422Jädrans snyggt läder där, är det det som kallas "sand leather"?, var har du hittat det?
Ja tänkte/hoppades att det var så. Men det är alltså sand leather?PAM422
Ser ut att vara exakt samma modell (fast 24mm) som det jag köpte från EBay-säljaren i Spanien.
https://m.ebay.com/sch/i.html?isRefine=true&sid=marijelas
Jepp. Till skillnad från de andra banden som säljs där så är detta däremot inte matt och ruggigt så tror det kommer behålla sitt utseende istället för att missfärgas som de andra banden.Ja tänkte/hoppades att det var så. Men det är alltså sand leather?
Toppen, då får det bli ett sånt. TackarJepp. Till skillnad från de andra banden som säljs där så är detta däremot inte matt och ruggigt så tror det kommer behålla sitt utseende istället för att missfärgas som de andra banden.
Hmmm. Jag har faktiskt ett. Inköpt för väldigt många år sedan av samma kille inser jag när jag söker i köphistoriken. Och det är korrekt. Det ser likadan ut fortfarande, fast jag har inte använt det tokmycket.Jepp. Till skillnad från de andra banden som säljs där så är detta däremot inte matt och ruggigt så tror det kommer behålla sitt utseende istället för att missfärgas som de andra banden.
Vill du bli av med det?Hmmm. Jag har faktiskt ett. Inköpt för väldigt många år sedan av samma kille inser jag när jag söker i köphistoriken. Och det är korrekt. Det ser likadan ut fortfarande, fast jag har inte använt det tokmycket.
Haha, då var du före mig med det ökända ebay-assotHmmm. Jag har faktiskt ett. Inköpt för väldigt många år sedan av samma kille inser jag när jag söker i köphistoriken. Och det är korrekt. Det ser likadan ut fortfarande, fast jag har inte använt det tokmycket.
NäVill du bli av med det?
Jag skaffade till min Magrette 2013-2014 tror jag. Ser det ut att vara typ samma?Haha, då var du före mig med det ökända ebay-assot
Nä, har sett massvis av boxar här.Nytt och fräscht!
Första på forumet tror jag?
Nytt och fräscht!
Stort grattis! Ge oss dina intryck senNytt och fräscht!
...och där lär den ligga många veckor till .
Det är faktiskt det här, men kolla om du hittar det på eBay eller aliexpress direkt från Kina, för det var därifrån det kom ändå.Jädrans snyggt läder där, är det det som kallas "sand leather"?, var har du hittat det?