• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

45mm Radiomir sitter grymt på 18cm
20180817_094711.jpg

Du sa förut att Due var skräp...
1. Lägg inte felaktiga påståenden i min mun.

Såhär skrev jag senast i lördags om du minns; ungefär samma ansats jag haft ända sedan introduktionen:
"..och som jag nämnt förut; Due är ett smart drag av Panerai och även om det inte är något för mig förstår jag att vissa appelleras av dem. Hellre att vissa bär Due än ingen Panerai alls."

2. Vad har 574 öht att göra med Due?

EDIT: Hahahaha! Jag läste 574 i posten ist för 674 och noterade inte ens att det var en automatisk Due på bild :hilarious:
Skämskudden framme

1. Lägg inte felaktiga påståenden i min mun.

Såhär skrev jag senast i lördags om du minns; ungefär samma ansats jag haft ända sedan introduktionen:
"..och som jag nämnt förut; Due är ett smart drag av Panerai och även om det inte är något för mig förstår jag att vissa appelleras av dem. Hellre att vissa bär Due än ingen Panerai alls."

2. Vad har 574 öht att göra med Due?

EDIT: Hahahaha! Jag läste 574 i posten ist för 674 och noterade inte ens att det var en automatisk Due på bild :hilarious:
Skämskudden framme
Förlåt. Jag skulle ha sagt att du uttryckte dig indirekt negativt om Due eller bara "men Palle, du ser väl att det är en Due?". No offense kompis.

Förlåt. Jag skulle ha sagt att du uttryckte dig indirekt negativt om Due eller bara "men Palle, du ser väl att det är en Due?". No offense kompis.
Hell no offense mate; det är ju jag som trampat i klaveret :D

..och jag kunde för övrigt i stället skrivit något i stil med att "det var lite väl starka ord att hävda att jag sagt att Due är skräp" eller nåt.. :)

Senast ändrad:
kamrater - var hittar min kompis ett vettigt aftermarket spänne till ett läderband (20mm bredd vid spännet) ? Är det nån i Sverige som säljer det? tack!

Det som jag har hört entusiaster klaga på är just att de har våldfört sig på själva varumärket och gjort en ”Dress Watch” av en genuint dykarmärke. Den har t ex enbart 30m i WR
Ah jag förstår, snygg är den men lite onödigt att inte ha den tät till 100m kan jag tycka.. den hade fallit bort för mig då jag gillar att bada med klockorna på :)

Tillbaka
Topp