Du sa förut att Due var skräp..."en klocka som många tycker riktigt illa om".. Que? Aldrig hört talas om något sådant.. Tvärtom; 512/574 är väldigt uppskattade modeller!
De är ständigt på min lista som perfekta dressare in!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du sa förut att Due var skräp..."en klocka som många tycker riktigt illa om".. Que? Aldrig hört talas om något sådant.. Tvärtom; 512/574 är väldigt uppskattade modeller!
De är ständigt på min lista som perfekta dressare in!
Det som jag har hört entusiaster klaga på är just att de har våldfört sig på själva varumärket och gjort en ”Dress Watch” av en genuint dykarmärke. Den har t ex enbart 30m i WRAv vilken anledning är den inte omtyckt?
Hehe, tack! Non tapering var de dock, vill ha 26-27/22mm.Ja. Och eftersom jag tänkte att du var snål så erbjöd jag dig ett av mina band typ oanvänt billigt. Varsågod
1. Lägg inte felaktiga påståenden i min mun.Du sa förut att Due var skräp...
Förlåt. Jag skulle ha sagt att du uttryckte dig indirekt negativt om Due eller bara "men Palle, du ser väl att det är en Due?". No offense kompis.1. Lägg inte felaktiga påståenden i min mun.
Såhär skrev jag senast i lördags om du minns; ungefär samma ansats jag haft ända sedan introduktionen:
"..och som jag nämnt förut; Due är ett smart drag av Panerai och även om det inte är något för mig förstår jag att vissa appelleras av dem. Hellre att vissa bär Due än ingen Panerai alls."
2. Vad har 574 öht att göra med Due?
EDIT: Hahahaha! Jag läste 574 i posten ist för 674 och noterade inte ens att det var en automatisk Due på bild
Skämskudden framme
Hell no offense mate; det är ju jag som trampat i klaveretFörlåt. Jag skulle ha sagt att du uttryckte dig indirekt negativt om Due eller bara "men Palle, du ser väl att det är en Due?". No offense kompis.
Ah jag förstår, snygg är den men lite onödigt att inte ha den tät till 100m kan jag tycka.. den hade fallit bort för mig då jag gillar att bada med klockorna påDet som jag har hört entusiaster klaga på är just att de har våldfört sig på själva varumärket och gjort en ”Dress Watch” av en genuint dykarmärke. Den har t ex enbart 30m i WR
Jag vet ingen i Sverige som säljer de olika vanliga thumbnail och pre-v-spännena i 20mm. Jag skulle kolla på ebay.kamrater - var hittar min kompis ett vettigt aftermarket spänne till ett läderband (20mm bredd vid spännet) ? Är det nån i Sverige som säljer det? tack!
När man ser den sådär —> en klassisk keeper-panna
416 Beverly Hills #azciishot
Mm, indeed. Bara en sån grej som att ha Rodeo Drive inetsad på baklocketNär man ser den sådär —> en klassisk keeper-panna
Den var fin. Vad är det för symbol på tavlan? (I svart över Panerai)
Det är en slc, en tvåsitsitg torped.Vad är det för symbol på tavlan? (I svart över Panerai)
Mumma, tackar.Det är en slc, en tvåsitsitg torped.
Gillar torpeden
Mumma, tackar.
tack. Jag letade precis efter en bra inzoomning.Ja inte sitter man torpedlös
Vilken SE-modell var det som hade helt ofinnisherat urverk?
Brooklyn Bridge. Pam 318.Vilken SE-modell var det som hade helt ofinnisherat urverk?
Visst är denna en boutique LE?Brooklyn Bridge. Pam 318.
MhmVisst är denna en boutique LE?
Viktigt det där med LE vs SE.
Hur menar du? Butikmodeller är väl Specialmodeller?Viktigt det där med LE vs SE.
Hur menar du? Butikmodeller är väl Specialmodeller?
Som @MickeJ sa. Om du ska bli fullblodspaneristi får du hänga med i tugget .Hur menar du? Butikmodeller är väl Specialmodeller?