Jag med!Jag älskar Panerai
Ville bara säga det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag med!Jag älskar Panerai
Ville bara säga det.
Jag älskar Panerai
Ville bara säga det.
Jag med!
Har väldigt lite erfarenhet av Krons men får väl ge dem en chans dåFinns på Krons
Oktober hos AD och typ 67k.
Den är outstanding. Det ser ut som den lever.Spadags för 001
Är ju en ickefråga då alla bär sina arktos ändå?
Fortfarande löjligt nöjd med min PAM422 och 47mm känns som det mest naturliga någonsin. Blir spännande att se om den känns klumpig när värmejacka 90 åker på i vinter.
Fortfarande löjligt nöjd med min PAM422 och 47mm känns som det mest naturliga någonsin. Blir spännande att se om den känns klumpig när värmejacka 90 åker på i vinter.
Det tycker jag! Även om min Paneristi guru slutat där så finns det andra som kommer ge dig proffsig service..Har väldigt lite erfarenhet av Krons men får väl ge dem en chans då
Well, det vet man ju aldrig men idag känns det så.Så den blir kvar till i vinter?
Vet hur du känner!!
Well, det vet man ju aldrig men idag känns det så.
Hur kan det vara så stor skillnad i pris beroende på land? Jag bröt ju spetsen på min Panerai mejsel och knallade in på Panerai boutiquen i Hong Kong. Tog några veckor men den kostade 62 HKD... Så runt 70 svenska riksdaler.OEM-mejsel kostar 299 kr...
För hela mejseln eller bara tippen?Hur kan det vara så stor skillnad i pris beroende på land? Jag bröt ju spetsen på min Panerai mejsel och knallade in på Panerai boutiquen i Hong Kong. Tog några veckor men den kostade 62 HKD... Så runt 70 svenska riksdaler.
Le hela mejsel. Blev faktiskt smått chockad över det låga priset men jag fick en helt ny mejsel. Och ett litet fint Panerai fodral i kartong.För hela mejseln eller bara tippen?
Hoppas du tar med den på resan så man får testa! Blivit riktigt sugen på den sedan all 422 bombning i trådenVet hur du känner!!
Den är så jäkla bra och 47 är det nya naturliga för en herrklocka
Då kommer den medHoppas du tar med den på resan så man får testa! Blivit riktigt sugen på den sedan all 422 bombning i tråden
Förjävla bra den där !Älskar djupet i 233, poppar fram extra mycket med detta band.
Den är bra ändåEn sak jag saknar med min 1312, för visst saknar guldvisare?
1351 menar du?Jag insåg för övrigt att 351 hade legat högt upp på min lista om en hade en 3a istället för datum (och eventuellt flytta upp Panerai och ingen Marina på tavlan)
Just den hade jag och där har vi dom trevliga guldvisarna..Jag insåg för övrigt att 351 hade legat högt upp på min lista om en hade en 3a istället för datum (och eventuellt flytta upp Panerai och ingen Marina på tavlan)
Den är också lika bra, men jag har redan en panna med faux ecru lume och en med äkta ecru lume. Tar hellre en med "vanlig" lysmassa som nästa.1351 menar du?