• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

A0823C00-BBD0-4642-9ADC-07C2F7B6BC95.jpeg
098C5DFB-A78B-4E0C-AD7E-8ED98F5113E9.jpeg
508216CA-EBFA-4F5D-92AD-609FF49DADCF.jpeg
5DC5DB3D-3E06-4352-998B-FEAC8CA693D2.jpeg

411EAFEF-0478-4E3F-93C7-C78E5EDA6503.jpeg

Hämtade en PAM292 hos postombudet idag. Jäklar vilken klocka, känner mig helsåld direkt. Min första keramiska klocka, sjukt smidig är den också.

Är det 1.4mm skruvar undertill? Skulle kolla så skruvarna satt men repade en skruv direkt med 1.4mm mejsel. Skitsystem.
Kommer på mig själv med att sitta och titta på bilderna. :D:cool:

Har varit sugen på en 670 läääänge nu.. Aldrig provat en 47a men efter idag gav det verkligen mersmak.. Så när jag precis såg en 670 på LW hemsida så hoppade det till i bröstet! Tills jag såg priset, 175 för en beggad 2016.. :confused:
Det är därför du inte fått så mycket respons från oss andra. Det är en helt annan prisklass än den som de flesta härinne spelar i.

Nu vet jag ju inte vad du fick för pannan du bytte in men den låg för 49 här och ligger nu för 50 där. Känns som att deras priser generellt är klart rimligare än hos många andra handlare.
Affärsidén är enkel. De tar emot inbyten och betalar halvbra för dessa, sen säljer de för ett ok pris. Skär lite emellan. Men framförallt så får de ju nya klockor sålda och bra statistik mot tillverkarna som en bonus. Smart helt enkelt.

Affärsidén är enkel. De tar emot inbyten och betalar halvbra för dessa, sen säljer de för ett ok pris. Skär lite emellan. Men framförallt så får de ju nya klockor sålda och bra statistik mot tillverkarna som en bonus. Smart helt enkelt.
Ja, helt klart smart. 49 för en nyservad 390 får väl också anses helt OK.

Tillbaka
Topp