Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En Luminor och en Radiomir är en bra mix. De är så olika i stilen så det är kul att växla mellan dem. Jag gillar dem verkligen var och en på sitt sätt. Skulle jag tvingas välja mellan en Luminor och en Radiomir skulle jag få panik.Riktigt nöjd men bytet från 47mm stål till 45mm keramik kommer nog kräva några dygns tillvänjning.
Hade vi varit i någon som helst annan tråd, så hade du fått smisk. Nu är vi nog mest bara nyfikna på vad det blev istället.Förlåt Risti, ty jag har syndat.. Min VC skulle ut för att finansiera delvis en 232:a. Så kom ett helt otippat bytesförslag som jag nappade på
Nu får 232:an vänta
Kom min son, bikta dig. Säg vad det blev istället. Då kommer du att känna dig fri och oket på dina axlar kommer att lätta.Förlåt Risti, ty jag har syndat.. Min VC skulle ut för att finansiera delvis en 232:a. Så kom ett helt otippat bytesförslag som jag nappade på
Nu får 232:an vänta
Hade vi varit i någon som helst annan tråd, så hade du fått smisk. Nu är vi nog mest bara nyfikna på vad det blev istället.
Som ni förstår är det ingen Panna.. Kommer förstås inte besudla tråden här med foto.Kom min son, bikta dig. Säg vad det blev istället. Då kommer du att känna dig fri och oket på dina axlar kommer att lätta.
Perfekt ju. Nu kan du lägga framtida pengar på service istället för att oroa dig för vilka pannor du ska köpa.Som ni förstår är det ingen Panna.. Kommer förstås inte besudla tråden här med foto.
https://klocksnack.se/threads/den-stora-paketöppningstråden.23957/page-620#post-2464221
Typ såPerfekt ju. Nu kan du lägga framtida pengar på service istället för att oroa dig för vilka pannor du ska köpa.
Oh herrejävlarTyp så
Servad 2017 för 26k, hade aldrig i livet köpt annars
Typ så
Servad 2017 för 26k, hade aldrig i livet köpt/bytt annars
Edit: inkluderade ny bezel och ny krona, men visst fan är AP snuuuskdyrt att serva..
Mm, jag i ett nötskalDu borde gått för strösslad Rolex
Booom! Nu är den här Pam329
Men det där bandet vill vi ju se i detalj.Nice!!
Min PAM329 hälsar!
Dock utan länk..
Men det där bandet vill vi ju se i detalj.
Ingen dålig patinering av det där assot!
Riktigt tungt band!Nice!!
Min PAM329 hälsar!
Dock utan länk..
No brainer 390!
Sorry .. men jag säger också kör !
“Unik”. Finns ju 2000st.Sorry .. men jag säger också kör !
390 är en av de mest underskattade pannorna tycker jag . Gillade faktiskt absolut allt med den .
Alltid ett plus att ha en unik panna också
I Paneristiögon unik“Unik”.
Sorry .. men jag säger också kör !
390 är en av de mest underskattade pannorna tycker jag . Gillade faktiskt absolut allt med den .
Alltid ett plus att ha en unik panna också
Den bruna tavlan är en för- och en nackdel på samma gång.I Paneristiögon unik
Gillar mycket med den:
- Brun tavla
- 372 dial layout (texten uppe)
- Guldvisare
- Gamla bettarinicaset (som jag personligen föredrar)
- Dubbelkupat glas
- Ball baksida
- 300m ( )
Den var väldigt diskret brun tyckte jag, vilket jag gillade. Märks ju knappt om man inte står under direkt ljus.Den bruna tavlan är en för- och en nackdel på samma gång.
Säger samma här; kör!!
På tal om baksidor.... Har ni några favoriter? (SFW alltså)I Paneristiögon unik
Gillar mycket med den:
- Brun tavla
- 372 dial layout (texten uppe)
- Guldvisare
- Gamla bettarinicaset (som jag personligen föredrar)
- Dubbelkupat glas
- Ball baksida
- 300m ( )