Alla Mike Horn-klockor är ju balla, liksom SE regattorna.På tal om baksidor.... Har ni några favoriter? (SFW alltså)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alla Mike Horn-klockor är ju balla, liksom SE regattorna.På tal om baksidor.... Har ni några favoriter? (SFW alltså)
Är det saknaden av box och cert. som gör att denna inte säljs? tycker den ser rätt cool ut.
https://klocksnack.se/threads/panerai-radiomir-chronograph-pam288-nyservad-mega-bump-36k.91475/
Jag tittade på den i morse på stordatorn och det ser ut som den har märken på bezel kl 2 och på boetten längst ut i hörnen (om jag får säga så om en rund klocka) kl 2 och kl 4. Jag kunde inte avgöra om det var fotografiet som spelade mig ett spratt eller om det är så. Isf har den fått en rejäl smäll som inte gått att polera bort. Är man intresserad får man be om fler bilder och fråga. Personligen tycker jag det är en snygg klocka, men jag trodde inte att de gick att köpa nya 2011. Jag har för mig att de jag sett tidigare har varit kring 2000-2005. Är allt ok tycker jag det är ett bra köp även om den inte är komplett med papper och box. Den är inte så vanlig men det är till dess fördel, tycker jag.Är det saknaden av box och cert. som gör att denna inte säljs? tycker den ser rätt cool ut.
https://klocksnack.se/threads/panerai-radiomir-chronograph-pam288-nyservad-mega-bump-36k.91475/
Klar fördel.Den bruna tavlan är en för- och en nackdel på samma gång.
Underbart!!! Slänger in en gammal bild bara för att!!
Bra, nu blir tråden mer färgstark. Jag väntar otåligt på ett WS med samurajer och geishor.Underbart!!! Slänger in en gammal bild bara för att!!
Bild från Paneristi.com ...
Ångrar lite att jag sålde av den för ett tag sen - den är riktigt trevlig den där. Kör på med lume och fota högupplöst - mumma!
Gärna fler bilder på den där, tack
Om? Grym klocka, ser ut att passa.Trillade äntligen förbi Krons idag. Prövade 422, ursäkta kvalitén på bilderna! Suget blev inte direkt mindre.. Den är helt klart stor men fasen vad det är najs! Vad tycker ni experter?
Om? Grym klocka, ser ut att passa.
Trillade äntligen förbi Krons idag. Prövade 422, ursäkta kvalitén på bilderna! Suget blev inte direkt mindre.. Den är helt klart stor men fasen vad det är najs! Vad tycker ni experter?
Jag tycker storleken är klockren , bytte till den nu på kvällen för att jag redan saknade den. Längesedan jag gillade en klocka så mycket. Jag tycker inte storleken är något som helst problem men man får ju ge den 3 dygn på handleden innan man har vant sig.Om den passar dina bilder har gjort mig om möjligt ännu sugnare än jag var tidigare haha, var tvungen att testa in person!
Det kan aldrig bli fel med en 422Trillade äntligen förbi Krons idag. Prövade 422...
Ingen expert men tycker det ser bra utTrillade äntligen förbi Krons idag. Prövade 422, ursäkta kvalitén på bilderna! Suget blev inte direkt mindre.. Den är helt klart stor men fasen vad det är najs! Vad tycker ni experter?
Gärna fler bilder på den där, tack
Den jag provade igår.. Den är magisk!Trillade äntligen förbi Krons idag. Prövade 422, ursäkta kvalitén på bilderna! Suget blev inte direkt mindre.. Den är helt klart stor men fasen vad det är najs! Vad tycker ni experter?