Du tänker nog på PAM796, men den är 8-dagars (och Destro)..Snart. Har glömt ref... @yonsson ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du tänker nog på PAM796, men den är 8-dagars (och Destro)..Snart. Har glömt ref... @yonsson ?
I do. Men 8 är väl bättre än 3?Du tänker nog på PAM796, men den är 8-dagars (och Destro)..
Helt enigI do. Men 8 är väl bättre än 3?
Destro går bort för mig, eftersom jag bär klockan på höger och gillar det som det är.Du tänker nog på PAM796, men den är 8-dagars (och Destro)..
Den sitter fint på ett Vintage dubbelvikt assoNi kan vara lugna. @Margarinkungen s 422 stannar här i trygga händer.
Kör hon Luminor due 38 mm ?Stolt pappa!
Hehe, Epic! Bra uppfostran.Stolt pappa!
Inte ens dottern skulle få köra annat än en 47mm pannaKör hon Luminor due 38 mm ?
Hehe, Epic! Bra uppfostran.
Den är så jävla bra!Trevlig helg mina vänner
Den är så jävla bra!
Trevlig helg!
Du tittar på den.. 911!!Kan bara hålla med... finns det någon panna med grön tavla i 44mm?
Grymt bra bild... Ngn har gått fotokurs senaste tiden trevlig helg!Trevlig helg mina vänner
Grymt bra bild... Ngn har gått fotokurs senaste tiden trevlig helg!
Det tar emot, men det kanske snart är dags för lite plexiputs...
PAM557
Hur lyckades du med det?Stolt pappa!
Trevlig helg mina vänner
Inte bättre men mer.I do. Men 8 är väl bättre än 3?
Bland det finaste man kan få uppleva. Hon har kanske sett pappa några gånger.Stolt pappa!
Jag tycker chrono24 mest visar förhoppningar.Fina bilder! Tråkig fråga: konstaterar att c24 ligger runt 20% under list på de modeller jag intresserar mig för (510/560) - är det sannolikt att komma i närheten av det hos svensk AD?
Har bara 14 band att testa först...Den sitter fint på ett Vintage dubbelvikt asso