Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nyckelfrågan blir här, vad har du för handledsstorlek a.k.a. är det en 1305 eller 682?
682..Nyckelfrågan blir här, vad har du för handledsstorlek a.k.a. är det en 1305 eller 682?
Man kanske ser det på något vis?
Tittade inte ens noga, visste redanMan kanske ser det på något vis?
Den hade inte suttit så bra annars (iaf inte på mig)Man kanske ser det på något vis?
Sitter som gjord för dig!Trillade äntligen förbi Krons idag. Prövade 422, ursäkta kvalitén på bilderna! Suget blev inte direkt mindre.. Den är helt klart stor men fasen vad det är najs! Vad tycker ni experter?
Note to self: Läs inte Paneraitråden när du just har tagit en klunk kaffe... ;-)
så jävla braNote to self: Läs inte Paneraitråden när du just har tagit en klunk kaffe... ;-)
tyst, ge mig inga idéerSkärp dig @Margarinkungen ! Sälj frugan istället.
Ajajajajajajajaj... Byte mot Reverso... Sexsiffrig Rolex... Pfffft...klockan eller frun...
https://klocksnack.se/threads/panerai-luminor-1950-pam-422.97472/
har inte bestämt mig ännu, men här är annonsen om någon är sugen
jaja, ska ta bort, det är ju ändå advokaten som är det viktiga, viste du att vi inte får rättshjälp vid skilsmässa om man tjänar mer än 35 ?Ajajajajajajajaj... Byte mot Reverso... Sexsiffrig Rolex... Pfffft...
Återigen, riktigt bra bilder!
PAM292 Inte helt lätt att ta kort på svarta klockor med smått välvt glas.
Nyktra till!klockan eller frun...
https://klocksnack.se/threads/panerai-luminor-1950-pam-422.97472/
har inte bestämt mig ännu, men här är annonsen om någon är sugen
Återigen, riktigt bra bilder!
Ohlala riktigt fin
Tack! Lite meckigt men kul.
Såååååja!!Ni kan vara lugna. @Margarinkungen s 422 stannar här i trygga händer.
Varit livrädd för de där 47 mm tillräckligt länge nu.... Bara ta tjuren vid hornen.Såååååja!!
Haha, fan vad niceNi kan vara lugna. @Margarinkungen s 422 stannar här i trygga händer.
Snart. Har glömt ref... @yonsson ?Finns det någon ref med 3 dagarsverk med power reserve indicator på baksidan i 44 mm boett?
Ingen aningSnart. Har glömt ref... @yonsson ?