• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Någon som sitter på ett svart 24mm alligator/croco med mörka sömmar? Byte går också bra :)
Vilken tillfällighet, håller precis på att gå genom och rensa ut lite av mitt bandbestånd. PMa om det är intressant.
20180901_102203.jpg

Det känns väl inte helt osannolikt att man släpper en modern 44mm submersible på nästa SIHH? Fick lite den känslan efter intervjun med VDn.

Kladda i tråden istället!

Pam 389. Är det ett obegripligt köp? Menar sen 1389 kom. Vad skiljer dem åt? Vad är ett bra pris? Vad bör man tänka på? Bör man låta bli helt? Om man ej skulle gilla 47mm eller modellen. Står man där och får "dra ner byxorna" i fyra månader köp och sälj.?

Senast ändrad:
Pam 389. Är det ett obegripligt köp? Menar sen 1389 kom. Vad skiljer dem åt? Vad är ett bra pris? Vad bör man tänka på? Bör man låta bli helt? Om man ej skulle gilla 47mm eller modellen. Står man där och får "dra ner byxorna" i fyra månader köp och sälj.?
Den stora skillnaden är att det uppdaterade verket i 1389 möjliggjort en tunnare klocka, något som faktiskt märks när du har klockorna sida vid sida. Utöver det har du förstås den blå sekundvisaren på 1389. Tror mig märkt att bytet till de uppdaterade boetterna mottagits väl och att de flesta således premierar tex 1389 framför 389.
Med det sagt är både 389 och dess efterträdare sjukt fina modeller, så för mig hade den saknade 1:an i modellbeteckningen inte inneburit en dealbreaker om det var en sjysst deal..

Med tanke på hur bra (1)389 är, förvånar det mig att jag aldrig sett någon på KS..

Tillbaka
Topp