Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Absolutamente. D är bara å köraBlev blixtvisit på Krons och provning av PAM1389. Tack för snabb och bra service @Ernesto. Vad säger panelen? Vågar man släppa sargen och gå upp på 47mm?
Woop woop!!Om ni bara visste vad @Palenkovich s puls ligger på just nu
Utveckla!Om ni bara visste vad @Palenkovich s puls ligger på just nu
Är det en viss 605 som byter ägare tro...??Utveckla!
Utveckla!
Nupp, inte 605..Är det en viss 605 som byter ägare tro...??
Eller så säger du bara och förgyller våra enformiga småbarnslivNupp, inte 605..
Håll span efter att det inom kort presenteras några nya boutique editions..
Härligt! Sitter just nu med Macken, hopplöst att surfa på Panerais hemsida ! Håller alltså span på denna tråd iställetNupp, inte 605..
Håll span efter att det inom kort presenteras några nya boutique editions..
Alltså, de har inte publicerat varken normala eller boutique editions på jättelänge på hemsidan oavsett. Eller så är det för att jag också kör Mac och man får tillgång till ett helt annat innehåll som PC-användare?Härligt! Sitter just nu med Macken, hopplöst att surfa på Panerais hemsida ! Håller alltså span på denna tråd istället
Härligt! Sitter just nu med Macken, hopplöst att surfa på Panerais hemsida ! Håller alltså span på denna tråd istället
Finns inget på hemsidan än..Alltså, de har inte publicerat varken normala eller boutique editions på jättelänge på hemsidan oavsett. Eller så är det för att jag också kör Mac och man får tillgång till ett helt annat innehåll som PC-användare?
Jo men så är det nog, det är sen gammaltAlltså, de har inte publicerat varken normala eller boutique editions på jättelänge på hemsidan oavsett. Eller så är det för att jag också kör Mac och man får tillgång till ett helt annat innehåll som PC-användare?
1940. 690 layout. Blå tavla? Handvevat 3 dagars? P.3000?
Om det är den @yonsson länkade till prickade jag in det mesta.1940. 690 layout. Blå tavla? Handvevat 3 dagars? P.3000?
Bra där. @yonsson var snabbast!
Slagen med typ 10 sek. Kul... jag tjuvkikade ju i alla fall inte.Bra där. @yonsson var snabbast!
Slagen med typ 10 sek. Kul... jag tjuvkikade ju i alla fall inte.
Snygga. Utöver den du lyckades knipa (ingen direkt högoddsare fö att du köper en sådan) så lär det bli huggsexa om 42an.
PAM932, Boutique Edition, limiterad till 388 exemplar.
Övriga på ingång:
Hugger du om jag lyckas ordna?42 var inte fyskam.
Om man hänger på telefonen imorgon bitti på några Boutiques
Hur låg är sannolikheten att man får en möjlighet att boka upp en/få en tilldelad till en?
Garanterat.Hugger du om jag lyckas ordna?
9600 eur
100%? Har inte sett priset på den..945an!! Exakt den jag vill ha!! Hur gör jag?