• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Är väl listpris som gäller på Boutique editions gissar jag...
Beror på skulle jag säga....

Tror du kan få guldaren med lite rabatt

932 blir nog svår dock, om den får samma tryck som jag tror den kommer få.

När jag köpte 3 pannor samtidigt fick jag lite rabatt...inte superbra men ändå något (736, 620 och 671)

@Palenkovich jag är lite off these days, men det här är en 690 med mörkare blå sunburst? Någon annan skillnad? Den ser vid snabbt ögonkast snyggast ut i alla fall.

E2DD907D-6D07-405C-9DA1-D0684AF9B0CE.jpeg

PAM422 bulle.

Nu vill jag att vi slår ihop våra huvuden och listar ut varför de är limiterade till 188 resp 388 ex. Något med 88?

Jag förutsätter att det e wr100 på dessa blå eftersom alla går i taket? :D Tänker eftersom det finns massa due med blå tavla redan väl :)

Nu vill jag att vi slår ihop våra huvuden och listar ut varför de är limiterade till 188 resp 388 ex. Något med 88?
88 år?

2018-88 = 1930

Under 1930-talet kom Radiomir , första dykarklockorna till italienska marinan. Tillverkade för att användas under vatten.

5 Radiomir släppta... Med blå tavla för att symbolisera vatten/havet . Även havs/våg-mönster på baksidan.

Har jag löst gåtan?

Tillbaka
Topp