Välkommen till PaneristiVärre än ett gäng pundare, det är ju inte ens SIHH.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen till PaneristiVärre än ett gäng pundare, det är ju inte ens SIHH.
Den är stört bra.Garanterat.
Är redan såld efter tre dagar med pannan.
Är väl listpris som gäller på Boutique editions gissar jag...Priser:
933: 9900 euro
945: 11400 euro
946: 11600 euro
934: 21500 euro
932: 8900 euro
Oh yeahÄr väl listpris som gäller på Boutique editions gissar jag...
Beror på skulle jag säga....Är väl listpris som gäller på Boutique editions gissar jag...
Mm, älskar twolinern utan text nere. Visarna är andra skillnaden (en skillnad som jag vet att du gillar )@Palenkovich jag är lite off these days, men det här är en 690 med mörkare blå sunburst? Någon annan skillnad? Den ser vid snabbt ögonkast snyggast ut i alla fall.
Just ja. Det är därför den här är snyggare. Got it. Grattis!Mm, älskar twolinern utan text nere. Visarna är andra skillnaden (en skillnad som jag vet att du gillar )
Värre än ett gäng pundare, det är ju inte ens SIHH.
Hade jag varit gjord av pengar hade jag köpt en 932 direktJag förutsätter att det e wr100 på dessa blå eftersom alla går i taket? Tänker eftersom det finns massa due med blå tavla redan väl
100wr på vanliga Radomir 1950 så det får vi hoppas!Jag förutsätter att det e wr100 på dessa blå eftersom alla går i taket? Tänker eftersom det finns massa due med blå tavla redan väl
Jag förutsätter att det e wr100 på dessa blå eftersom alla går i taket? Tänker eftersom det finns massa due med blå tavla redan väl
Jupp, 100 meter. Kolla @azcii s bild och min bild längre upp tex100wr på vanliga Radomir 1950 så det får vi hoppas!
This guy Perezcopes100wr på vanliga Radomir 1950 så det får vi hoppas!
Där hängde jag nog inte med? Säkert trevlig ironiThis guy Perezcopes
Perezcope säger att Radiomir 1940 är ett hittepå och att det egentligen borde heta Radiomir 1950 då det var 1953 första Radiomiren utan wirelugs tillverkadesDär hängde jag nog inte med? Säkert trevlig ironi
Sista jag postade fick jag från min kontakt hos Panerai Milano. De andra är från rolexforumsVart hittar ni bilderna? Noob, jag vet
En blind höna hittar ett korn ibland .. Nej men har mycket att lära från denna trådPerezcope säger att Radiomir 1940 är ett hittepå och att det egentligen borde heta Radiomir 1950 då det var 1953 första Radiomiren utan wirelugs tillverkades
Fast hela poängen var att du egentligen skrev rättEn blind höna hittar ett korn ibland .. Nej men har mycket att lära från denna tråd
Farligt att ha en kran förlåt kontakt i MilanoSista jag postade fick jag från min kontakt hos Panerai Milano. De andra är från rolexforums
Snart har du nog också en , om du slår tillFarligt att ha en kran förlåt kontakt i Milano
Letat länge men insett att blåa pannor är BE.. Såvitt jag erfarit iaf! Men snart så kanskeSnart har du nog också en , om du slår till
88 år?Nu vill jag att vi slår ihop våra huvuden och listar ut varför de är limiterade till 188 resp 388 ex. Något med 88?