Ok. I see haha. Mycket med pannaDet är definitionsmässigt Luminor
Kan du reka någon ref att titta upp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ok. I see haha. Mycket med pannaDet är definitionsmässigt Luminor
Du ska nog se att den kommer med guldvisare till slut.
729Ok. I see haha. Mycket med panna
Kan du reka någon ref att titta upp?
Jag gillar faktiskt de nya mer... Tycker de ser "djupare" ut än tavlan på 690Av bilder att döma är ju 690 tavlan finare gillar "sunburst" men även gradient är ju najs.. en kombination vore ju awzum
Jag gillar faktiskt de nya mer... Tycker de ser "djupare" ut än tavlan på 690
Haha, den är 42mm, så du vet om det.
I de nya bilderna som skickats ut till Horobox m.fl. har 932 alltså fått guldvisare. Däremot har 933 kvar sina stålvisare även där.. Lutar således åt jackpot för @mårtDu ska nog se att den kommer med guldvisare till slut.
Oh crap. Ja, då sket vi i det.Haha, den är 42mm, så du vet om det.
Kan inte @Palenkovich ordna en till sån (tror @dauit redan skrivit upp sig på en) så kan nog jag också knyta ihop dig med min kontakt.
Jag vill ha 45, inte 42, så nä.I de nya bilderna som skickats ut till Horobox m.fl. har 932 alltså fått guldvisare. Däremot har 933 kvar sina stålvisare även där.. Lutar således åt jackpot för @mårt
Haha, den är 42mm, så du vet om det.
Kan inte @Palenkovich ordna en till sån (tror @dauit redan skrivit upp sig på en) så kan nog jag också knyta ihop dig med min kontakt.
Han borde köpa en trisslottI de nya bilderna som skickats ut till Horobox m.fl. har 932 alltså fått guldvisare. Däremot har 933 kvar sina stålvisare även där.. Lutar således åt jackpot för @mårt
Han borde köpa en trisslott
Men @mårt... om du vill ha 45mm har du ju 694... Som vi redan pratat om många gånger. 45 ex bara.
Kanske lite omöjlig att få tag på med min budget också.Men @mårt... om du vill ha 45mm har du ju 694... Som vi redan pratat om många gånger. 45 ex bara.
Kanske inte riktigt lika rolig tavla bara..
Ah, fattar. Sjukt att den inte sålt slut ännu.Kanske lite omöjlig att få tag på med min budget också.
Till skillnad från dig pratar jag mindre och agerar mer@dauit men snyggt grabben
... det var som fan. Jag trodde den var slut sedan länge och har bara kollat c24.Ah, fattar. Sjukt att den inte sålt slut ännu.
https://uk.bucherer.com/officine-pa...ss-steel-blue-dial-unisex-watch-pam00694.html
Jag gillar faktiskt den här tavlan mycket ...Men @mårt... om du vill ha 45mm har du ju 694... Som vi redan pratat om många gånger. 45 ex bara.
Kanske inte riktigt lika rolig tavla bara..
Det gör jag också . Riktigt jävla finJag gillar faktiskt den här tavlan mycket ...
Panerai, Rolex, Omega, JLC, AP, VC, PP...Jag är helt fascinerad över denna blåa våg som rört sig över hela klockmarknaden senaste åren, ställer mig helt oförstående faktiskt.
Jag gillar det hahaTill skillnad från dig pratar jag mindre och agerar mer
Du kommer inte se dem så ofta42an är najjs! Men vågorna vet i fan..
Hade inte du en GS med en grym blå tavla?Jag är helt fascinerad över denna blåa våg som rört sig över hela klockmarknaden senaste åren, ställer mig helt oförstående faktiskt.
Jo, har haft flera blåa LE GSar men gillar inte blått.Hade inte du en GS med en grym blå tavla?