• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Katastrofalt skött tyvärr.. Boutiquerna har fått bilder och info om att det är stålvisare (dessutom kortare minutvisare än brukligt, som på tex. 690 och 736) på 932, men på de bilder de skickat ut till bloggar och klocksiter är det guldvisare med "ordinarie" längd...

Katastrofalt skött tyvärr.. Boutiquerna har fått bilder och info om att det är stålvisare (dessutom kortare minutvisare än brukligt, som på tex. 690 och 736) på 932, men på de bilder de skickat ut till bloggar och klocksiter är det guldvisare med "ordinarie" längd...
Bilderna hos Time & Tide BORDE stämma, ser ju ut som pressfoton. Har inte fått någon pressrelease dock.

Enligt informationen säljarna hos Panerai fått är det inte guldvisare på PAM932, då den skulle bli för lik PAM690.

De hade först guldvisare, men ändrade sedan till stålvisare (då den blev för lik PAM690).

Men de kan inte garantera något 100% förrns första klockan är tillverkad. Som @Palenkovich sa , dåligt skött

lite utav en dealbreaker för mig, guldvisare hade passat bättre ifall du frågar mig...

Enligt informationen säljarna hos Panerai fått är det inte guldvisare på PAM932, då den skulle bli för lik PAM690.
De hade först guldvisare, men ändrade sedan till stålvisare (då den blev för lik PAM690).
Men de kan inte garantera något 100% förrns första klockan är tillverkad. Som @Palenkovich sa , dåligt skött
Då är det bara att chansa på vem man ska lita på då för den presskontakten jag har kontakt med på Panerai säger att bilderna i länken stämmer. Fick precis pressreleasen skickad till mig och det är samma foton som via länken ovan.

Då är det bara att chansa på vem man ska lita på då för den presskontakten jag har kontakt med på Panerai säger att bilderna i länken stämmer. Fick precis pressreleasen skickad till mig och det är samma foton som via länken ovan.
Ja att få kontakt med Panerai via hemsidan är omöjligt iaf.. Som vanligt felmeddelande på felmeddelande kopplat till captcha..

54AD2225-E464-4061-B10D-64A7E93F8DA9.jpeg
ED41A4D8-CA48-43D4-A321-1A5B9B53D759.jpeg

Från pressreleasen.

For comparison

Jag gillar 932 mer

932
ED41A4D8-CA48-43D4-A321-1A5B9B53D759.jpeg

(@yonsson s bild)

690
Screenshot_20180904-125027_Chrome.jpg

Jag vet inte det kommer ta ett tag men jag går inte riktigt igång på nån utav dem.
De gröna och blåa bronzotavlorna är gryma båda två men dessa känns lite för blingiga för min smak.
605ans sunburst funkar också då panerai lyckats gräva fram den tooliga känslan med just den modellen.

Nu blir jag säkert slaktad men nån stackare håller nog med mig?

Måste jag välja väljer jag 932.

Jag vet inte det kommer ta ett tag men jag går inte riktigt igång på nån utav dem.
De gröna och blåa bronzotavlorna är gryma båda två men dessa känns lite för blingiga för min smak.
605ans sunburst funkar också då panerai lyckats gräva fram den tooliga känslan med just den modellen.

Helt med dig där, 932 tilltalar mig mest utav dessa släpp.

Du kan få välja 605 om du vill, bara att dra ett PM. :D

Tillbaka
Topp