Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag får inte handla mer så länge min fru pluggarDu kan få välja 605 om du vill, bara att dra ett PM.
605 och 945 vore en magisk komboDu kan få välja 605 om du vill, bara att dra ett PM.
932 kör P.3000. Även 375, 504, 514, 532, 617, 690 och 736 kör P.3000 med sekundvisare.932 har p.3000 med sekundvisare eller är det en p.3001 utan PR på baksidan?
Vilka fler modeller har p.3000 med sekunvisare? Återfinns exv nollställning av sekundvisaren.
112
Mindre snack o mer WS
1048
Jajajajajajaja
422
511
590Ett AWcanvaw och den här outfiten hade varit 100!
111Tiden stämmer inte med ”just nu” men so what?
Ref ref ref ref ref?????
Ni väljer själva vilken nivå det ska vara på tråden. Kommer inte tjata mer om detta men det finns många fördelar med att skriva ut referensnumret i förhållande till ansträngningen som krävs.112
1048
422
511
590
Sen min 671.
111
Som grädde på moset kan man ju också skriva vilken strap som sitter på sagd ref, kommer ju en del frågor kring det också..Ni väljer själva vilken nivå det ska vara på tråden. Kommer inte tjata mer om detta men det finns många fördelar med att skriva ut referensnumret i förhållande till ansträngningen som krävs.
Bra idé! Låt oss!Som grädde på moset kan man ju också skriva vilken strap som sitter på sagd ref, kommer ju en del frågor kring det också..
Gryyyyyym!Mmmmmmmmums 945 är klockren!
Koreanska tror jag, det är så vi jobbar nu för tiden. Om du googlar på ”Panerai english” och väljer första länken så hamnar du rätt.Gryyyyyym!
Berätta mer om denna? Jag lyckas inte googla och panerai.com är av någon anledning på japanska(?) på min telefon för tillfället...
Ja, deras hemsida gör en så totalt osugen på att handla Panerai.. Jag har lärt mig hur man ändrar varje gång numeraGryyyyyym!
Berätta mer om denna? Jag lyckas inte googla och panerai.com är av någon anledning på japanska(?) på min telefon för tillfället...
Gryyyyyym!
Läser uppenbarligen Paneraitråden för dåligt...Ja, deras hemsida gör en så totalt osugen på att handla Panerai.. Jag har lärt mig hur man ändrar varje gång numera
Finns inte mycket ännu på nätet då den "lanserades" idag. Men om du tittar några trådar ner från igår så kommer du vara lika uppdaterad som jag
Händer ju grejer hela tiden i denna tråd så inte lätt att hänga med i svängarna..Läser uppenbarligen Paneraitråden för dåligt...
9900 euro933 var för j-la läcker!
Förväntad prisbild? Nån som har koll?
Awesome shot!Pam 048
Pam 048