• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Går sjukt bra ihop med
IMG_20180823_202825_052.jpg

:D

932 har p.3000 med sekundvisare eller är det en p.3001 utan PR på baksidan?

Vilka fler modeller har p.3000 med sekunvisare? Återfinns exv nollställning av sekundvisaren.

932 har p.3000 med sekundvisare eller är det en p.3001 utan PR på baksidan?

Vilka fler modeller har p.3000 med sekunvisare? Återfinns exv nollställning av sekundvisaren.
932 kör P.3000. Även 375, 504, 514, 532, 617, 690 och 736 kör P.3000 med sekundvisare.
Det finns individuell inställning av timvisaren, men tror inte det är seconds reset-funktion.

Gryyyyyym!
Berätta mer om denna? Jag lyckas inte googla och panerai.com är av någon anledning på japanska(?) på min telefon för tillfället...
Ja, deras hemsida gör en så totalt osugen på att handla Panerai.. Jag har lärt mig hur man ändrar varje gång numera :clown:
Finns inte mycket ännu på nätet då den "lanserades" idag. Men om du tittar några trådar ner från igår så kommer du vara lika uppdaterad som jag :cigar:

Tillbaka
Topp