sinner
Silver
Pam 048
Det här måste vara årets bild!
Bra jobbat kompis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pam 048
Awesome shot!
Vilken jävla bild!
Det här måste vara årets bild!
Bra jobbat kompis
Vilken underbar bild! Måste skaffa panna snart känner jag. imponerande!Pam 048
Klart du ska! Och tack så mycket!Vilken underbar bild! Måste skaffa panna snart känner jag. imponerande!
Brutalt bra bildPam 048
Kommer nog vad det lider,ska bara komma mig för å flippa subben först. Panerai har växt och skapat ett begär i mig.Klart du ska! Och tack så mycket!
Asså jag pallar inte, f------n vad bra!!!På det medföljande gummit
Brutalt bra bild
Aldrig kul att sälja! Men alltid kul med Panna!Kommer nog vad det lider,ska bara komma mig för å flippa subben först. Panerai har växt och skapat ett begär i mig.
Holy dude!!! Ge mig!! Följer det med även till 945?På det medföljande gummit
Yessir, enligt @yonsson s pressbilder iallafallHoly dude!!! Ge mig!! Följer det med även till 945?
Får nog erkänna att den ser riktigt nice ut trots att den är blå och har sunburst.På det medföljande gummit
Holy dude!!! Ge mig!! Följer det med även till 945?
Jag citerar; "Or a blue fabric one for the 42mm model"Yessir, enligt @yonsson s pressbilder iallafall
945 - BOOOOM GRYM
Hela press releasen som foton.
Jag citerar; "Or a blue fabric one for the 42mm model"
Duuude, orättvist. Jag vill också ha ett fint blått gummi
Alla är BOOOOM! Men håller med dig, 945 lite extra945 - BOOOOM GRYM
Bra klocka det där!390 på Ponte Vecchio med Liseberg i bakgrunden.
Ruskigt bra. Tycker gummit gjorde riktigt mycket. Även om den var riktigt bra innan så satte det nåt extra.På det medföljande gummit
Är det bara jag eller ser baksidan lite mjukare ut än vanligt?
Håller med men 945:an gav ett ha begär utan dess like. 932:an likaså men 47 mm är för stort. Man undrar vad 945:an landar på i pris, den blir väl nästintill omöjlig att få tag i.Alla är BOOOOM! Men håller med dig, 945 lite extra
Priser:Håller med men 945:an gav ett ha begär utan dess like. 932:an likaså men 47 mm är för stort. Man undrar vad 945:an landar på i pris, den blir väl nästintill omöjlig att få tag i.
Boutique editions, fast ändå i alla boutiques runt om i världen, så inte gigantiskt svårt att få tag på, bara mycket.Håller med men 945:an gav ett ha begär utan dess like. 932:an likaså men 47 mm är för stort. Man undrar vad 945:an landar på i pris, den blir väl nästintill omöjlig att få tag i.
Hoppas Euron faller rejält närmaste veckorna!Priser:
933: 9900 euro
945: 11400 euro
946: 11600 euro
934: 21500 euro
932: 8900 euro
Jag skulle bra gärna veta var ni signat upp er för att få det där i brevlådan.
Helt plötsligt fanns det inte så många andra klockor/ märken som lockar
Tack, är nöjd!Bra klocka det där!
Är reggad som press hos dem. Men de har ju nyhetsmail man kan anmäla sig till via hemsidan.Jag skulle bra gärna veta var ni signat upp er för att få det där i brevlådan.