Jag märkte ingen som helst skillnad när jag jämförde dem sida vid sida. Så enda fördelen jag kan se med snapback är att de är billigare.Tror inte det är någon skillnad i tjocklek.. Inte säker faktiskt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag märkte ingen som helst skillnad när jag jämförde dem sida vid sida. Så enda fördelen jag kan se med snapback är att de är billigare.Tror inte det är någon skillnad i tjocklek.. Inte säker faktiskt
På 590:an är det Luminor 1950 boetten eller hur? hur tycker du den förhåller sig till Luminor boetten, tänkte om du testat båda.
Din 590:a är grym.
Inköpsförbud. Sålt villan och ska köpa nytt hus. Men om alla beräkningar går i lås så kan jag ha en trevlig slant från årsskiftet när flytten är klar...Skaffa en snabbt som fan och kom på GTG:n
1950-boetten finns ju dessutom i både manuellt och automatiskt utförande samt med nya och gamla verk. Så det finns ju liksom inte en 1950-boett i en viss storlek.Det är den vanliga Luminor boetten faktiskt, ingen 1950 där inte. Har bara provat 1950 case på 42mm och 47mm, inget 44mm faktiskt.
Jag vågar inte ha en åsikt om 1950 caset än så länge då jag bara provat snabbt, hoppas att få prova lite mer på GTGn som kommer. Men jag gillar 590n starkt i hur den sitter och känns på handleden, mer än annat jag har provat.
Och tack! Jag är supernöjd med 590n hitintills, det var ett riktigt bra köp!
Minns du om tavlan var lika stor på 560 och 1000? För tavlan är mindre på äldre bettarinimodeller jämfört med min 911Jag märkte ingen som helst skillnad när jag jämförde dem sida vid sida. Så enda fördelen jag kan se med snapback är att de är billigare.
Smak och tycke alltsåEller 000 Om du vill ha stålbaksida istället för glas och logo på tavlan.
Minns du om tavlan var lika stor på 560 och 1000? För tavlan är mindre på äldre bettarinimodeller jämfört med min 911
Det står fel. Det där är inte en 1950.Blir inte klok, tittat på denna här står det 1950 är jag helt dum i huvudet? ( det är ok om Ni tycker det ).
https://www.nymansur.com/sortiment/pre-owned/pre-owned/pam00590/panerai-luminor-1950-8-days
Tack för svar, nu kan jag sluta slita mitt hår trodde på riktigt att jag tappat det, vilket iofs. inte vore konstigt när det gäller Panerai.Det står fel. Det där är inte en 1950.
Finns en billigare på köp och säljTack för svar, nu kan jag sluta slita mitt hår trodde på riktigt att jag tappat det, vilket iofs. inte vore konstigt när det gäller Panerai.
Har du någon åsikt om den?
590? Det är en fiiin klocka. Många som gillar denTack för svar, nu kan jag sluta slita mitt hår trodde på riktigt att jag tappat det, vilket iofs. inte vore konstigt när det gäller Panerai.
Har du någon åsikt om den?
And me, and me, and me!!!
Den kanske är till salu snart ...Känns ju som en sommarklocka generellt. Men jag saknar min något så fruktansvärt.
Finns en billigare på köp och sälj
Jeeeezuz vad många pannor det ligger på K&S nu.
Blåfeber och höstångest?
Upplever att en hygglig del är relativa newbies som fastnat för Panerai men som inte ännu landat i modellpreferens(er).
..och så har vi såna som @mårt som "på gamla dagar" kommer till nya insikter och kör konsolidering..
Preacing to the choir! Jag säljer alla klockor som inte är perfekta och de som är perfekta säljer jag för att de andra klockorna inte får någon handledstid.Kan iaf svara för mig själv, haft min 392 i dryga ett och ett halvt år och dykt djupare in i Paneraitråden. Tror det Palenkovich skriver kan stämma in på en del inkl mig själv då jag själv främst säljer för att prova annan Panerai, känns som att livet är för kort för att gå runt med samma klocka hela tiden Något du har stenkoll på själv hehe!
Words to live by!Preacing to the choir! Jag säljer alla klockor som inte är perfekta och de som är perfekta säljer jag för att de andra klockorna inte får någon handledstid.
Det är en mycket trevlig modell. Vill egentligen inte sälja men har impulsat annat så den måste tyvärr lämnaDet var du och @MJ24 som fick mig att få upp ögonen för panerai och valde en 590 tillslut.
Preacing to the choir! Jag säljer alla klockor som inte är perfekta och de som är perfekta säljer jag för att de andra klockorna inte får någon handledstid.
Vad säger du säger du? Din 560?Den kanske är till salu snart ...
Du fick svaret ovan väldigt utförligt .Kan ha ställt denna fråga för, vad är den stora skillnaden på 01000 och 112 om det finns någon förutom tavlan?
Submersible klar for vinter
Tack. Den øverste er fra Kaktus straps, tror ikke han produserer lenger. Den nederste er Mark Sanders, Handmade watchstrapsSnygg! Vart är bandet ifrån?
Här har vi en äkta risti som vågar kila utanför komfortzonen och köpa bra kvalitet.Tack. Den øverste er fra Kaktus straps, tror ikke han produserer lenger. Den nederste er Mark Sanders, Handmade watchstraps
Vad kännetecknar ”bra kvalitet” för dig?Här har vi en äkta risti som vågar kila utanför komfortzonen och köpa bra kvalitet.
För husfridens skull, pass. Men för några exempel, se gärna: https://klocksnack.se/threads/paneraitråden.31714/page-813#post-2230168Vad kännetecknar ”bra kvalitet” för dig?
Det var ju inget svar.För husfridens skull, pass. Men för några exempel, se gärna: https://klocksnack.se/threads/paneraitråden.31714/page-813#post-2230168