• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Skulle dock behöva ha en andraklocka. Eventuellt går jag på ett annat märke tills någon panna som bara måstes ha dyker upp.

Har fått ett bra pris på en tudor bb som jag funderar på

Den är snygg @mårt men saknar luminorboetten :D

Annars tänkte jag att 523:an har en annan färg luminovan. Ser mer cleant ut med svart och vitt istället för svart, vitt och brunt. Dock tjockare boett

Jag håller inte med eftersom det på samtliga av Panerais vita index lyser igenom en smula grönt från lysmassan. Grumlig känsla. Har man ecru så gör det inte det. Vitgrönt känns som när man råkat tvätta en grön tröja i vittvätten. :)

C1378F47-05CB-4F5F-8068-3A43694ECC60.jpeg

523

3FC50605-1FA7-4AEA-89E8-1DB4BF78D192.jpeg

1523

Lite sen på pucken, men om någon eventuellt är intresserad så är tavlan inte utbytt i senaste servicen, bara visarna.
Anledningen till att jag skrev det i annonsen var att det diskuterats i tråden och tänkte det var fair att vara...ja, lite extra transparent.
Har uppdaterat annonsen, hoppas stilla förvirringen lite. Tack för input i tråden dock :)
Blir nyfiken!
Har du haft den sedan ny?
Vilken serie är den?
Vet du om den hade tritium eller luminova när den var ny?

Det är denna som håller på att putta mig över kanten åt Radiomir hållet. Grymt fin.
Funderar på att kolla på den Pre-Owned 609:an som NYMANS har lite osäker på priset bara, kanske i högsta laget för en -16.
609 eller 590 två helt olika modeller och båda tilltalar:confused:.
De är fina båda två. Personligen gillar jag varken ecru eller 8days, men så är det med oss nördar. Vi gillar samma märke, men gillar olika saker i det. Prova och känn efter. När det gäller priset på 609:an tycker jag nog att det var ganska ok. Klockan är ju nästan ny och dessutom med den trevliga funktionen manuellt verk. Lite OT, men min uppfattning är att Nymans satsning på begagnat växer och blir allt bättre.

Tillbaka
Topp