Daruvar
Silver
nu finns risken att diskussionen sätter ingång igenDen är inte målad, det är fyllda index, ser man ju tydligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
nu finns risken att diskussionen sätter ingång igenDen är inte målad, det är fyllda index, ser man ju tydligt.
Du menar, synd att du tycker det är ett problemSynd att tavlan är målad
Den är inte målad, det är fyllda index, ser man ju tydligt.
Det är stor skillnad!Lika illa det om de nu är någon egentlig skillnad
Strunt-Janne! Det är ballare utan sandwich.Lika illa det om de nu är någon egentlig skillnad
Strunt-Janne! Det är ballare utan sandwich.
Tur menar duSynd att tavlan är målad
AAh, en Radomir med raka stift, snyggt
Ingen supervass bild, men den får duga för stunden
Tveklöst bättreHar förstått att läder märkta 74 hör till. Har kollat på Mays-Berlin. Är kvaliten lika med Panerai egna, typ det som sitter på min 560 nu?
Märks att du hänger alldeles för lite i denna tråd...AAh, en Radomir med raka stift, snyggt
Värt å slanta upp alltså? På vilket sätt förrestenTveklöst bättre
Jag tycker att det är himla bra läder, himla bra arbete och bra hållbarhet på det som kommer från en del duktigare AM-skapare. Det är inget fel på Panerais Assolutamente, men jag tycker man får mer eller i alla fall minst lika mycket för pengarna. Jag har en del andra OEM-band som följt med, men jag använder dem aldrig för de ... ja ... de sitter inte lika bra, känns inte lika mysiga. Jag efterkonstruerar och tänker att det egentligen är för att jag vill kunna sälja klockan i framtiden med oanvänt OEM-band, men det är ganska mycket bullshit Men, av alla OEM-band jag haft så har jag ändå använt deras vanliga bruna och deras grå assolutamente mest, men helt klart bra mycket mer sällan än mina AM-favoriter.Värt å slanta upp alltså? På vilket sätt förresten
Ja, jag förstår. Det är klart svårt att hitta de där ens i 24mm. Så det där är kanske den du får leva med, om du inte specialbeställer.Mr. Strap (ja du @mårt ), har du sprungit på något en-lagers, ofodrat, band som du tror passar min 610a?
Den starkaste, och enda kandidaten f.t. är en liten ryss (https://www.etsy.com/se-en/listing/...ordovan-leather-watch?ref=shop_home_active_12). Det är riktigt svårt att hitta denna typ av band i 26 mm.
Jag ska kanske tillägga att de jag tycker oftast håller högre kvalitet än Panerai OEM är Mays-Berlin, Toshi, Combat Straps/Aaron Bespoke och Wotancraft. Sen finns det många andra som är on par, beroende på vad man gillar och/eller på grund av ojämn kvalitet, i det facket lägger jag exempelvis Bosphorous (som många härinne älskar). Jag kanske borde skaffa mig ett Oleg Stepenko snart också, eller?Jag tycker att det är himla bra läder, himla bra arbete och bra hållbarhet på det som kommer från en del duktigare AM-skapare. Det är inget fel på Panerais Assolutamente, men jag tycker man får mer eller i alla fall minst lika mycket för pengarna. Jag har en del andra OEM-band som följt med, men jag använder dem aldrig för de ... ja ... de sitter inte lika bra, känns inte lika mysiga. Jag efterkonstruerar och tänker att det egentligen är för att jag vill kunna sälja klockan i framtiden med oanvänt OEM-band, men det är ganska mycket bullshit Men, av alla OEM-band jag haft så har jag ändå använt deras vanliga bruna och deras grå assolutamente mest, men helt klart bra mycket mer sällan än mina AM-favoriter.
Sant..., menar mest att det var länge sedan i alla fall jag såg det, har sett mest byglar i trådarnaMärks att du hänger alldeles för lite i denna tråd...
Wire lugs, inte byglar.Sant..., menar mest att det var länge sedan i alla fall jag såg det, har sett mest byglar i trådarna
Är inte så språkbegåvad.., men tack för infoWire lugs, inte byglar.
Säljesannonser finns de medKöpesannons finns.
(Ursäkta spamet men jag är redo att ta steget)
Ta med guldis så man får kika..4 OEM band till salu, kan tas med till GTGn om någon är intresserad
Från vänster :
Gold Cashmere 24/22 size M
Asso 24/22 size XS - till era brudar såklart
Gummi mörkgrönt 26/22 size M
Dubbeltvikt Asso med logga 26/22 size M
Ruskigt bra!Suttit på handleden konstant i fem dagar nu
Tackar ödmjukast!Ruskigt bra!
Tack. Jag lyssnar på I maschi på repeat och går igenom dem just nu.Säljesannonser finns de med
https://open.spotify.com/album/4INPXeZntvbZvb9hhz6TOa?si=Pk9OidlISEe8lKm5P3NhFQTack. Jag lyssnar på I maschi på repeat och går igenom dem just nu.
grym! stort grattis! Är det kupat glas på den?
Ingen supervass bild, men den får duga för stunden