• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

ÄNTLIGEN!
Nu slipper jag tjata på @Kim varje gång han visar sin 512:a!

B9CAF713-E51B-4B2D-BA2B-19C3CB08C5EA.jpeg

Tack @Lövet för smidig affär!
Kul, stort grattis!
Min säger Hej
P8113268-01-01-01.jpeg

Jag är också sugen på att utöka med en vit panna. Hur är acceptansen på en sån? Går den att sälja om jag lessnar efter några år?

Har kikat på en 523 samt 1523 (små handleder)

Jag är också sugen på att utöka med en vit panna. Hur är acceptansen på en sån? Går den att sälja om jag lessnar efter några år?

Har kikat på en 523 samt 1523 (små handleder)
En vit panna är förmodligen panna nummer 2 eller 3 i panna-samlingen. Vi har diskuterat detta tidigare och ett par artiklar/reviews på ABTW och Hodinkee behandlar frågan. Mao är det nog som du säger inte helt lättflippat. Rådet torde vara som med allt annat man vill testa. Köp beg och betala inte för dyrt :)

Inte 100 men med tanke på hans utsago att visarna är bytta så utgår jag från det.

Vad jag vet är att de körde dykarna längre med tritium än vanliga Luminors

Lite sen på pucken, men om någon eventuellt är intresserad så är tavlan inte utbytt i senaste servicen, bara visarna.
Anledningen till att jag skrev det i annonsen var att det diskuterats i tråden och tänkte det var fair att vara...ja, lite extra transparent.
Har uppdaterat annonsen, hoppas stilla förvirringen lite. Tack för input i tråden dock :)

Tillbaka
Topp