Lätt! Åtminstone som en hommage till en historisk dykare.Räknas Radomir som dykare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lätt! Åtminstone som en hommage till en historisk dykare.Räknas Radomir som dykare?
Bra jobbatToahäng på jobbet med nytt gummi till 537:an.
Räknas Radomir som dykare?
Lätt! Åtminstone som en hommage till en historisk dykare.
Ja så är det nog, alla klockor som garanterar WR minst 100 m kan väl räknas som dykare, även om WR 100m mest är badareJag ser Radiomir som dykare pga historian. Men de används ju inte direkt som dykare idag..
Vad är det för ISO-krav på dykare idag ? Typ något med 200m WR och en vridring som inte går att snurra motsols..?
ISO 6425 standard for diving watchesJa så är det nog, alla klockor som garanterar WR minst 100 m kan väl räknas som dykare, även om WR 100m mest är badare
Kan inte någon sälja 911an i Europa.
https://www.mywatchmart.com/listing...last-one-for-panerisitirdquo-limited-edition/
Jag skickade ju en på C24 som gick för typ 8000 euro för inte så länge sen? Vare ingen här som nappade då?Kan inte någon sälja 911an i Europa.
https://www.mywatchmart.com/listing...last-one-for-panerisitirdquo-limited-edition/
Såldes blixtsnabbt, han inte agera :-(Jag skickade ju en på C24 som gick för typ 8000 euro för inte så länge sen? Vare ingen här som nappade då?
Jag skickade ju en på C24 som gick för typ 8000 euro för inte så länge sen? Vare ingen här som nappade då?
Synd, den var ute "billigt" för att vara C24 och dessutom från en betrodd säljare.Såldes blixtsnabbt, han inte agera :-(
Såldes blixtsnabbt, han inte agera :-(
Vare inte Rainer ?Den var dessutom från frank schuster så borde varit attraktiv
Radiomir är Panerai äldsta dykare. Det var där började.Räknas Radomir som dykare?
Vare inte Rainier ?
Spelar egentligen ingen roll , har gjort affärer med både Rainier och Frank (watchlounge?) och tycker båda varit kanon att göra affärer med.
Till skillnad från dig som köper o flippar non stop !Med din reaktionsförmåga och initiativ så räknas väl ett år som blixtsnabbt
Hmm.. Båda heter Schuster i efternamn såg jag nu... Familj?Stämmer säkert, blandar ihop dom, har också haft förmånen att deala med dom tidigare
Jo, jag vet, och historia och tradition är viktigt, så det är klart att de är dykare. Eller åtminstone avancerade badareRadiomir är Panerai äldsta dykare. Det var där började.
Till skillnad från dig som köper o flippar non stop !
Hittade.. Rainer var det.https://www.chrono24.se/panerai/lum...or-paneristi---btq-ed---pam911--id8830288.htm
Till er som är ute efter en 911.. Fortfarande över list men inte lika superdyr som alla andra tidigare
Den höll tätt under crawling i somras iaf så avancerad badare är ett bra begrepp.Jo, jag vet, och historia och tradition är viktigt, så det är klart att de är dykare. Eller åtminstone avancerade badare
Enbart Panerai som kan få det epitet tycker jag vi bestämmerDen höll tätt under crawling i somras iaf så avancerad badare är ett bra begrepp.
Snygg färg, jag gillar dock inte nato överhuvudtaget. Gillar du det själv så är det bara att köra!Hiss eller diss?
wow..!Kanske hittat komplementet! 657!!
Det ser vardagligt skönt och bekvämt ut. Helt ok, tycker jag. Funktionalitet framför estetik, alltid.Hiss eller diss?
Jag tycker nato är helt ok på Pam . Snyggt band också.Hiss eller diss?