Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
682/305/1305 etc > 1024 alla dagar i veckan. Något med 1024 som känns billigt, kan vara den polerade bezeln..@Compiss du har väl en 1024?? Vill du dela lite bilder och tankar?
Fråga till andra .jag är osäker på bubblan på sub. Kan man knacka bort den? På ex. 1024 som är en stenhård modell..
682/305/1305 etc > 1024 alla dagar i veckan. Något med 1024 som känns billigt, kan vara den polerade bezeln..
682/305/1305 etc > 1024 alla dagar i veckan. Något med 1024 som känns billigt, kan vara den polerade bezeln..
Billig (Bmw också, skitbilar som brinner)Hade inte ens reflekterat över detta. Var du tvungen att skapa ytterligare ett designval att ta hänsyn till.. haha.. gillade dessa bilder förutom bubblan..
Något sådant, ja. Den känns snällare mtp runda formerna, jag föredrar skarpa linjer.Intressant! När jag sitter och jämför 682 mot 1024 nu så den känslan jag får är att 682 är "vassare" i sina kanter, mer raka linjer. 1024 känns mer "rund" i jämförelse.
Något sådant, ja. Den känns snällare mtp runda formerna, jag föredrar skarpa linjer.
Håller med. 682 blir ren. Nästan platt. Känns nästan dressad i jämförelse. 1024könns mer brutal.. hmmIntressant! När jag sitter och jämför 682 mot 1024 nu så den känslan jag får är att 682 är "vassare" i sina kanter, mer raka linjer. 1024 känns mer "rund" i jämförelse.
Tkr 1305 är bättre mer harmonisk i proportion682 är ju typ det bästa som hänt klockvärlden på väldigt länge brutalt snygg och perfekt storlek för alla som inte har timmerstockar till handleder.
Men du har rätt angående storlek för de med mindre handled682 är ju typ det bästa som hänt klockvärlden på väldigt länge brutalt snygg och perfekt storlek för alla som inte har timmerstockar till handleder.
Proportionerna är ju exakt desamma, så något oklart vad du menar. Det kanske är något annat ord du tänker dig?Tkr 1305 är bättre mer harmonisk i proportion
Paneristi for life!Jisses.
Dedikerat!Jisses.
Intressant! När jag sitter och jämför 682 mot 1024 nu så den känslan jag får är att 682 är "vassare" i sina kanter, mer raka linjer. 1024 känns mer "rund" i jämförelse.
Hahaha verkligen dedikerat. Ser iofs ut som att de åker på en morotJisses.
Hahaha verkligen dedikerat. Ser iofs ut som att de åker på en morot
En elektronisk tandborste?I bästa fall ser det ut som en morot, kan få det till en betydligt mer intim sak
Det är för att de tillhör olika familjer. 682 är 1950 och 1024 är Luminor
De kunde väl bjucka på ett sånt glas på fler klockor kan jag tycka...Någons foto av en 944 Due. Kolla in glaset!!!
Har en äldre 024 men det är typ samma. Gillar den skarpt. Storleken är bra. Sitter väldigt skönt. Bubblan sitter på insidan så den stör inget. Såg att @snoozarn ogillade polerad vridring och det är bara ett fåtal årsmodeller som har det. Min har det inte vilket jag letade efter. Tycker att det generella intrycket är en kvalitativ klocka.@Compiss du har väl en 1024?? Vill du dela lite bilder och tankar?
Fråga till andra .jag är osäker på bubblan på sub. Kan man knacka bort den? På ex. 1024 som är en stenhård modell..
Så dags att erbjuda det nu.Bra deal... Om man är sugen på att prova 2 straps från Mays
Asgrym bild!
Du vet väl att den där bilden kommer hamna på min Insta någon gång inom en snar framtid. Självklart taggar jag fotografen.