• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

682/305/1305 etc > 1024 alla dagar i veckan. Något med 1024 som känns billigt, kan vara den polerade bezeln..

Hade inte ens reflekterat över detta. Var du tvungen att skapa ytterligare ett designval att ta hänsyn till.. haha.. gillade dessa bilder förutom bubblan..
IMG_20180926_141556.png
IMG_20180926_141535.png

@Compiss du har väl en 1024?? Vill du dela lite bilder och tankar?:)
Fråga till andra .jag är osäker på bubblan på sub. Kan man knacka bort den? På ex. 1024 som är en stenhård modell..
Har en äldre 024 men det är typ samma. Gillar den skarpt. Storleken är bra. Sitter väldigt skönt. Bubblan sitter på insidan så den stör inget. Såg att @snoozarn ogillade polerad vridring och det är bara ett fåtal årsmodeller som har det. Min har det inte vilket jag letade efter. Tycker att det generella intrycket är en kvalitativ klocka.
Kan fixa mer bilder under kvällen
0008C5BE-CD93-4D0C-8F2F-F1230CDDDE0A.jpeg

Tillbaka
Topp