15,5mm, samma lika som 048 dessvärre.Nån som vet tjockleken på 1048? Har hört med krons men de hade ingen aning
Missade att @Ernesto hade svarat redan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
15,5mm, samma lika som 048 dessvärre.Nån som vet tjockleken på 1048? Har hört med krons men de hade ingen aning
Stort grattis! Vad var det för extra band du lyckades få med?
Danke dankeStort grattis! Vad var det för extra band du lyckades få med?
Dubbelvikt tan asso. Bra där. Den lär passa asbra.Danke danke
Tror det är samma som var till 690an
Tack, inte riktigt samma känsla som förut dockSnyggt! Welcome back
Men jag tror 690ans har en midja va? Dett är helt rakt om jag kommer ihåg rättDubbelvikt tan asso. Bra där. Den lär passa asbra.
Jo, det har du rätt i. Då är det inte samma band. Är det säkert att det är OEM ens?Men jag tror 690ans har en midja va? Dett är helt rakt om jag kommer ihåg rätt
Stort grattis!
Proffsigt skohorn
Wow! Välkommen tillbaka kompis!
Moahahaha! Grattis som fan.
Då är det inte samma band.
Han menade ju samma färg. Förstod tom jag
Jaha. Ja, well. Jag är bara jag. Jag är inte så smart. Det vet ni redan.Han menade ju samma färg. Förstod tom jag
Stort grattis!
Indeed äkta italienskt läder hahaProffsigt skohorn
Ja tänkte lite roligare med videoHärligt med lite variation med unboxningarna! Snyggt gjort!
Tack DWow! Välkommen tillbaka kompis!
tnxMoahahaha! Grattis som fan.
Sådärja gubben! Grattis till denna underbara feting!!
Vem är smart? Den ambitionen släppte jag för länge senJaha. Ja, well. Jag är bara jag. Jag är inte så smart. Det vet ni redan.
FEEEEEETTTTTTTTTT TAGGAD!Sjukt taggad inför gtg:n ikväll!!
Kul, stort grattis
Drog en snabbgoogling och den säger ~15,5 mm. @Asplund kan kanske mäta sin?