The plot just thickenedPANERAI??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
The plot just thickenedPANERAI??
WOHOAAAAAAA!!! Det var den vi väntade på, var fick du tag på den? Sketasnygg. Heja heja!
Bidrar med min första post här PAM634
The thick keeps on plotting.The plot just thickened
Fortfarande inget svar på detta @lejake ?
Vilken entré; Paneristi edition! Mycket mycket bra!
Bidrar med min första post här PAM634
Host... Vår Insta... Host host...
Kom igen nuuuuThe plot just thickened
Skulle inte klaga..
PAM396
Det där blev ju bra. Toppen!Fick hem krokobandet som Mårt hade till salu. Mycket nöjd! Tack till Mårt för detta! Pam055
Din?Days by the sea pam 721
Ja . Men klart .
Älskar när det kommer in smygare från ingenstans med Pannor, och framför allt såna vi saknat på KS sen tidigare..Days by the sea pam 721
Haha snyggt, hur länge har du haft den?Days by the sea pam 721
Du har ju liksom ingen skyldighet att svara, jag var bara nyfiken.Yikes, hemskt ledsen för sent svar (två veckor och 30 sidor senare), varit lite off-grid senaste tiden, sorry!
Har inte haft klockan sedan start, köpte den av tysk handlare för ett år sedan.
Håller på och efterforskar i tavlan - återkommer med fakta i målet och uppdaterar annonsen därefter. Tavlan byttes inte i senaste servicen från Panerai, men det finns ju en chans/risk att den bytts ut innan, precis som azcii skrev. Min uppfattning om PAM025 är att den såldes med tritiumtavla år 2001 och ett tag efter.
Gör läxan och återkommer
för en tid tillbaka . 1 mndHaha snyggt, hur länge har du haft den?
Kommer ju inte in, något om att den som startat kontot måste godkänna via någon kod via sms.Host... Vår Insta... Host host...
Väldigt fin. Men är det någon som kan svara på vad PAM står för i modelbeteckningarna?Days by the sea pam 721
Panerai ModelVäldigt fin. Men är det någon som kan svara på vad PAM står för i modelbeteckningarna?
Var detta från Peter Watchacc?Fick hem krokobandet som Mårt hade till salu. Mycket nöjd! Tack till Mårt för detta! Pam055
Nån som vet tjockleken på 1048? Har hört med krons men de hade ingen aning
Var detta från Peter Watchacc?
Yes! Jag är skitnöjdDet där blev ju bra. Toppen!