Det är ju verkligen det. Jisses anamma.Du vet om att det där är en riktig fullträff till panna-duo va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ju verkligen det. Jisses anamma.Du vet om att det där är en riktig fullträff till panna-duo va?
https://watchbase.com/panerai/luminor/pam01024Vad är skillnaden mellan 024 o 1024??
Italienska storlekar. Ökända.Det är ju verkligen det. Jisses anamma.
Say what?Italienska storlekar. Ökända.
Mao längre gångreserv. Inte kunnat se en enda skillnad i designen.https://watchbase.com/panerai/luminor/pam01024
"Changes include the use of the OP XXX movement in favor of the OP III, and subtle tweaks to the design."
Finns i olika storlekarDet är tyvärr barnstorlek så tror du klarar dig fint utan en. Grym kvalle dock.
De brukar vara små. Har 3XL i en italiensk ulltröj.Say what?
Typ omöjligtSnygg mössa, och klocka såklart.
Hur ska jag bära mig åt för att lägga vantarna på en sådan mössa?
L passar min femåring, han rockar den på förskolan.Say what?
Du kommenterade ett annat inlägg, inte det om mössan.De brukar vara små. Har 3XL i en italiensk ulltröj.
Du kommenterade ett annat inlägg, inte det om mössan.
Jag tycker om dig ändå.
Skulle ni göra något åt det här? I så fall vad?
Klockan är vad jag vet inte servad och är uttagen i mars 2013.
Det har ökat på senare tid. Ok.Har den alltid fortat sig eller har det ökat på senare tid? Om det senare så hade jag tagit den till Nymans för koll.
Du vet om att det där är en riktig fullträff till panna-duo va?
Det är ju verkligen det. Jisses anamma.
De där apparna litar jag inte på. 2 dagarsverk? Hur går den vid fullt uppdrag kontra efter något dygn?
Hur skulle du göra dessa mätningar?De där apparna litar jag inte på. 2 dagarsverk? Hur går den vid fullt uppdrag kontra efter något dygn?
Då är det väl dags.
Finns appar som visar atomurstid, typ ”Emerald Time”, mäter av manuellt.Hur skulle du göra dessa mätningar?
Timegrapher. Gå in på nymans och be dem mäta upp denHur skulle du göra dessa mätningar?
Det är ju såklart det bästa, menade tidhållning. Min panna får inte ens plats i min timegrapher.Timegrapher. Gå in på nymans och be dem mäta upp den
Tack. Jag gör så.Timegrapher. Gå in på nymans och be dem mäta upp den
Tänkte att du skulle sälja mössan till mig
Donerade en rätt skaplig summa (för en mössa) till BCF för att få den, så den kommer bäras med stolthetTänkte att du skulle sälja mössan till mig
Skruvade stift på 1024 på 024 knapp på hornet i övrigt ser de exat likadana ut.Mao längre gångreserv. Inte kunnat se en enda skillnad i designen.
Donerade en rätt skaplig summa (för en mössa) till BCF för att få den, så den kommer bäras med stolthet