MAtt tavla och stålvisareEn sek. Guldvisare eller stål ?
Sunburst eller matt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
MAtt tavla och stålvisareEn sek. Guldvisare eller stål ?
Sunburst eller matt?
Svårt med gult... Behöver byta färg på lume / text på tavlanMAtt tavla och stålvisare
Oh yeah, grattis igenTillbaks in i värmen. Pam111, Sandwich givetvis.
Jag misstänkte det. Men du kan få till kl 19 på dig .Svårt med gult... Behöver byta färg på lume / text på tavlan
Tillbaks in i värmen. Pam111, Sandwich givetvis.
Grattis grabben, bra att du slog till! 111 är alltid ett prima val!Tillbaks in i värmen. Pam111, Sandwich givetvis.
Mycket bra! GrattisTillbaks in i värmen. Pam111, Sandwich givetvis.
Oh yeah, grattis igen
Grattis!! Riktigt fina grejer!!
Grattis grabben, bra att du slog till! 111 är alltid ett prima val!
Tack boys! Bästa tråden.Mycket bra! Grattis
Gamla Betterini caset är extremt bra!Tack boys! Bästa tråden.
Sitter betydligt bättre än min gamla 351 förövrigt, manuellt ska det vara. Den enda som kan överträffa denna just nu för min del är en 911:a.
Grym. GrattisTillbaks in i värmen. Pam111, Sandwich givetvis.
Uppdragen till perfektion också!
Det där panerai-gummit är inte så tokigt. Alltid föredragit det ”vanliga” men det där växer på mig.PAM111 / OEM Accordion rubber
Det där panerai-gummit är inte så tokigt. Alltid föredragit det ”vanliga” men det där växer på mig.
@stelah brukar ju köra på det på sin rad.Provade på en 609 men tror det skulle se bättre ut på din eftersom att den är ”renare”. Rätt coolt.
Vad är skillnaden mellan 024 o 1024??Submersible familjen växer konstant på en. Har en pam111 idag så det känns roligare att byta till en annan modellserie antingen 1950 eller subben.
Pam1024 är mer mångsidig än den bullkigare pam305.
Är det enbart urverket som ”förfinats” mellan pam024 och pam1024?
Funkar alltid! Grattis!Tillbaks in i värmen. Pam111, Sandwich givetvis.
233an är så himla bra!
Snygg mössa, och klocka såklart.
Du vet om att det där är en riktig fullträff till panna-duo va?Silver och guld, jäkligt nöjd med den här kombon. 372+572
Det är tyvärr barnstorlek så tror du klarar dig fint utan en. Grym kvalle dock.Snygg mössa, och klocka såklart.
Hur ska jag bära mig åt för att lägga vantarna på en sådan mössa?