• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bär denna nån gång per vecka i genomsnitt men alltid när jag tar på mig den får jag OWG vibbar. Tanken har slagit mig många gånger att gå all in Panerai :)
20181015_071527.jpg

De där apparna litar jag inte på. 2 dagarsverk? Hur går den vid fullt uppdrag kontra efter något dygn?
Jag kör bara watchcheck där man manuellt trycker på en knapp när klockan är en viss tid över en tid och noterar hur klockan legat sedan senaste mätningen (typ på sidan, på handleden, upp och ner osv). I början är det lite skakigt, men kör jag mätningar i 3-4 dagar brukar jag få rätt exakt hur de håller tiden.

Dock får du ju såklart inga amplituder osv.

Jag kör bara watchcheck där man manuellt trycker på en knapp när klockan är en viss tid över en tid och noterar hur klockan legat sedan senaste mätningen (typ på sidan, på handleden, upp och ner osv). I början är det lite skakigt, men kör jag mätningar i 3-4 dagar brukar jag få rätt exakt hur de håller tiden.

Dock får du ju såklart inga amplituder osv.
Hokus pukus! :D

Tillbaka
Topp