D
Deleted member 8389
Guest
Någon som kan tippsa om en Pam som är snarlik 372 men i 44mm. Gillar dess design men vill inte ha 47mm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
390. Se den senaste sidan.Någon som kan tippsa om en Pam som är snarlik 372 men i 44mm. Gillar dess design men vill inte ha 47mm.
390 är nog så nära man kan komma 372 i 44 mmNågon som kan tippsa om en Pam som är snarlik 372 men i 44mm. Gillar dess design men vill inte ha 47mm.
...till ingen nytta enligt mina uppgifter..390. Se den senaste sidan.
Om du tycker den är för långt från 372 så får du hålla tummarna till våren.
?...till ingen nytta enligt mina uppgifter..
Det är bara någon som vill ha den för sig själv....till ingen nytta enligt mina uppgifter..
Man ska helt enkelt inte förvänta sig att någon form av 372 i 44mm presenteras på SIHH..
590 i utbyte mot 216570 på hamburgarjakt i Amsterdam!
Bra byte om du frågar mig Hoppas ni hittar nåt gott!
Han ger fan i min 590 kan jag berätta för er
Trevlig fredag bröder!
Vilket datum var den första GTG:n? Jag minns att jag var rätt nervös inför min allra första panna GTG... Kände absolut ingen där. Nu över 3 år senare har jag lärt känna så många av er. Riktigt kul faktiskt. Sagt det förut - utan vår lilla tråd hade jag inte varit en Panerista på heltid nu. Så jag vill tacka er allihopa, hoppas att vi fortsätter växaArkivfynd - bild från Panerai GTG 2015
Panerai GTG 2018 - pannorna får inte plats i bilden!
(Bild kopierad med gott samvete från @Dalomo)
Fan va coolt hur mycket vi vuxit under bara några år!
Vilket datum var den första GTG:n? Jag minns att jag var rätt nervös inför min allra första panna GTG... Kände absolut ingen där. Nu över 3 år senare har jag lärt känna så många av er. Riktigt kul faktiskt. Sagt det förut - utan vår lilla tråd hade jag inte varit en Panerista på heltid nu. Så jag vill tacka er allihopa, hoppas att vi fortsätter växa
Nej jag var inte med på den första, var för feg för att dyka upp Tiderna jag använde mitt KS-konto med min X360 gamertag som nick Men till den andra GTG:n tog jag mig i kragen och dök upp med min enda panna - 112G17/3 2015 var första renodlade panerai gtg´n enligt mina konversationer, bilden ovan är från det tillfället.
Ser inte att du var med i den deltagarlistan, när var du med första gången? Vi har blivit ett stort och skönt gäng som delar vår passion för Panerai, den andan sprider vi via vår tråd
Efter 2015 har det iaf tagit fart med våra Panerai gtg’s, får jag lite tid över kan jag försöka sammanställa/länka till bilder det vore bra att ha det sammanställt.
Kommer f.ö aldrig glömma när jag var med på mitt första KS-GTG i maj 2014, där kommer jag inglidandes med 4 pannor - det var lite ensamt då
Nej jag var inte med på den första, var för feg för att dyka upp Tiderna jag använde mitt KS-konto med min X360 gamertag som nick Men till den andra GTG:n tog jag mig i kragen och dök upp med min enda panna - 112G
Missade den allra första, trots att jag tror att jag då hade hunnit plocka in min första, 590:n. Efter det har jag nog fan varit med på varenda en, och anordnat flera av dem. Missat bara någon liten kanske17/3 2015 var första renodlade panerai gtg´n enligt mina konversationer, bilden ovan är från det tillfället.
Ser inte att du var med i den deltagarlistan, när var du med första gången? Vi har blivit ett stort och skönt gäng som delar vår passion för Panerai, den andan sprider vi via vår tråd
Efter 2015 har det iaf tagit fart med våra Panerai gtg’s, får jag lite tid över kan jag försöka sammanställa/länka till bilder det vore bra att ha det sammanställt.
Kommer f.ö aldrig glömma när jag var med på mitt första KS-GTG i maj 2014, där kommer jag inglidandes med 4 pannor - det var lite ensamt då
Var det den vi hade på Vurma?17/3 2015 var första renodlade panerai gtg´n enligt mina konversationer, bilden ovan är från det tillfället.
Nix, det var någon före det som jag tror du styrde. Vurma var jag med på..Var det den vi hade på Vurma?
Var det den vi hade på Vurma?
Nix, det var någon före det som jag tror du styrde. Vurma var jag med på..
Eller så var min och @Yoshiikee s första just den på Vurma. Minns dock att det var en gtg innan det som jag inte var med på..