• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den som jag och @masterkiller styrde på Vurma var i alla fall Paneristi only. Frågade faktiskt dåvarande forumledning om lov innan så att ingen skulle känna sig utanför.
:)

Testar lite olika ljussättningar med blixten nu när höstens mörker är på intågande. PAM1359.
IMG_3399.jpg

Hallå!

Hoppas ni har en trevlig Lördag!

En fråga... är sugen på en SUB och lutar åt 682, varför går den inte att hitta på varken Krons eller Nymans hemsida och är det någon vänlig som har koll på vad den listar i butik? :)

1462624.png

Hallå!

Hoppas ni har en trevlig Lördag!

En fråga... är sugen på en SUB och lutar åt 682, varför går den inte att hitta på varken Krons eller Nymans hemsida och är det någon vänlig som har koll på vad den listar i butik? :)

1462624.png

Tror den listar typ 86' men kan minnas lite fel! Är där i faggorna åtminstone! Fanns inne på krons i augusti åtminstone, vet inte hur det ser ut nu. Fråga @Ernesto

Vurma var min första också. Tror jag varit på så gott som allt renodlat sen dess och inget annat typ. :)
Jag tror jag och du var på vår första GTG samtidigt. Minns att du förklarade för mig hur man uttalade ditt dåvarande nick ... Något jag inte tänker säga nu för det gick att koppla till dig IRL tror jag :D

Tillbaka
Topp