Vurma var min första också. Tror jag varit på så gott som allt renodlat sen dess och inget annat typ.Det var nog inte en renodlad Panerai gtg då, utan en vanlig GTG med en ’Panerai för-gtg’ som inslag.
To be concluded..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vurma var min första också. Tror jag varit på så gott som allt renodlat sen dess och inget annat typ.Det var nog inte en renodlad Panerai gtg då, utan en vanlig GTG med en ’Panerai för-gtg’ som inslag.
To be concluded..
Hej @RicVin det var längesenDen som jag och @masterkiller styrde på Vurma var i alla fall Paneristi only. Frågade faktiskt dåvarande forumledning om lov innan så att ingen skulle känna sig utanför.
Härlig tillbakablick att gå igenom den där!! Härlig kväll!!Kommer inte ihåg vad stället hette, men ja det var du som styrde upp den:
Här är tråden: https://klocksnack.se/threads/panerai-gtg-ikväll-panerairaj-i-stockholm.36778/
I’ve been here. Watching.....Hej @RicVin det var längesen
Vilken timing att dölja den blåa visaren.Testar lite olika ljussättningar med blixten nu när höstens mörker är på intågande. PAM1359.
Haha det slog mig varken under fotograferandet eller redigeringenVilken timing att dölja den blåa visaren.
It takes one to know one, eller vad man nu säger.Haha det slog mig varken under fotograferandet eller redigeringen
I plastförpackning? Har du inte Internet?590 och dagens nöje.
Rockar old school du vet. Spelet är dessutom gigantiskt så då slipper man ju dessutom nedladdningstiden. Spelet tar nog lång tid att installera ändå. Va tvungen att köpa en extern hårddisk för att de ville ha 150 gig ledigt utrymme. Dagens i-landsproblem.I plastförpackning? Har du inte Internet?
Hoho.Rockar old school du vet. Spelet är dessutom gigantiskt så då slipper man ju dessutom nedladdningstiden. Spelet tar nog lång tid att installera ändå. Va tvungen att köpa en extern hårddisk för att de ville ha 150 gig ledigt utrymme. Dagens i-landsproblem.
Hallå!
Hoppas ni har en trevlig Lördag!
En fråga... är sugen på en SUB och lutar åt 682, varför går den inte att hitta på varken Krons eller Nymans hemsida och är det någon vänlig som har koll på vad den listar i butik?
Jag tror jag och du var på vår första GTG samtidigt. Minns att du förklarade för mig hur man uttalade ditt dåvarande nick ... Något jag inte tänker säga nu för det gick att koppla till dig IRL tror jagVurma var min första också. Tror jag varit på så gott som allt renodlat sen dess och inget annat typ.
Yup. Tack. Puss.Jag tror jag och du var på vår första GTG samtidigt. Minns att du förklarade för mig hur man uttalade ditt dåvarande nick ... Något jag inte tänker säga nu för det gick att koppla till dig IRL tror jag
Vad har ”pricken” kl6 på subsekunden för funktion?Följer upp med en till 233! Trevlig lördag!
Vad har ”pricken” kl6 på subsekunden för funktion?