Fiiiint band. Klapp klapp.Nörderi
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fiiiint band. Klapp klapp.Nörderi
![]()
Inget datum eller minutmarkeringar, ingen vridning och så subsekund. Attribut som finns på många dressur. Faller kanske något på tjocklekenSer ut som du har dressklocka på dig.![]()
Jobbigt bara att man gillar dressur på 34-36mmJaförfan. Sicket fusk, sådana där handleder vill man ju ha.
Jobbigt bara att man gillar dressur på 34-36mm
Men en 372 hade nog kunnat passa in i samlingen framöver.
Oj. Hell yeah till 47!Nästa gång måste man nog prova 47mm
![]()
Ha en trevlig kväll, kippis.
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag tror urtavlan är någon mm större också.![]()
![]()
Jäkla smal glasring på den där! Jag har alltid trott att Radiomir 47mm är väldigt lika Luminor 47mm fast saknar bandhorn men det är ju en hel del som skiljer. Glasringen är ju mycket tunnare på Radiomir.
På?Jag tror urtavlan är någon mm större också.
På Radiomir.
Haha ja det där gör det ju inte lättare.Kolla Combat Straps också så får du ännu mer ångest![]()
Stämmer, har inte heller tänkt på detta, jämför man bilderna så är det stor skillnad.![]()
![]()
Jäkla smal glasring på den där! Jag har alltid trott att Radiomir 47mm är väldigt lika Luminor 47mm fast saknar bandhorn men det är ju en hel del som skiljer. Glasringen är ju mycket tunnare på Radiomir.
Trevlig lördag!
![]()
Mex resturang? Vilken i så fall, fins för få bra enligt mig.
![]()
Huttade en bild på PAM249. Vad finns det för fler Panerai-modeller helt utan text på tavlan?
629an är fantastisk!!Dessa kan jag top of mind, finns säkert fler!
PAM 629
![]()
PAM 721
![]()
PAM 424 (dock logo)
![]()
PAM 718
![]()
PAM 779
![]()
Nästa gång måste man nog prova 47mm
![]()
![]()
Huttade en bild på PAM249. Vad finns det för fler Panerai-modeller helt utan text på tavlan?
Nästa gång måste man nog prova 47mm
![]()
Edit: ser att jag är tvåa på bollen.
Förutom den grymma sammanställningen från @Rey inklusive 448
![]()
och 376
![]()
tänker jag på den otroligt konstiga pam77, som hämtad från en gammal sci-fi rulle
![]()
![]()
Finns säkert ytterligare..
Haha nej verkligen inte!
Så det finns ytterligare ett, dvs tot 4st? Är det det som @MaziK hade på sin blåa på nån bild här om dagen?
Segt med storleken, de funkar bra för mig så har nog tur med handleden. Återkom när du provat @azcii tips, vore bra att veta om man har nåt band som ligger lite mitt i mellan som de ju kan göra.
Ryktas om att @Hoffa har ramat in 77an i A3-format och satt upp på väggen hemma i vardagsrummet, den han vann på GTG:nEdit: ser att jag är tvåa på bollen.
tänker jag på den otroligt konstiga pam77, som hämtad från en gammal sci-fi rulle
![]()
Jag hänger inte riktigt med på vad som menas men jag håller med![]()