Pam111.Vad er det for ref på den der?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pam111.Vad er det for ref på den der?
Jävligt ballt ändå.3646(?) in action från ww2 1944
Jävligt ballt ändå.
https://www.nymansur.com/sortiment/pre-owned/pre-owned/pam00338/panerai-radiomir-pam00338
Någon som gillar små pannor - köp, köp, köp. 42mm med guldvisare. LikeEnda "minuset" är väl att det är titan, men kanske inte dealbreaker ändå.
Det är bara konservativa människor som på riktigt tycker den är dåligDen här var faktiskt jävligt bra på nära håll!!!
![]()
Jag trodde vid första anblick att du hade kört en spik genom glaset på första bilden.I’m swimming in the rain!!!
![]()
Nu softas det.
![]()
Fan så synd.. postade den i hopp om att någon här skulle knipa denSåg denna ett par dagar för sent och då var den redan reserverad, sjukt irriterande eftersom jag jagat en PAM00338 länge.
Lite synd att det inte verkar vara nån på forumet som plockade den![]()
... i Edane utanför Arvika i Värmland. Där kostar lägenheter ungefär så mycket.Sorry gubbar, men jag behöver en lägenhet
https://klocksnack.se/threads/panerai-radiomir-1940-574-typ-oanvänd.102272/
@Ernesto spännande jämförelsebild med Duen förresten, jag tar mig friheten att återposta ditt foto här:
![]()
Är det en synvilla eller är ringen smalare och urtavlan/glaset större på Due?
Det är bara konservativa människor som på riktigt tycker den är dåligEller?
Har nya klocktankar jag inte kan släppa.måste ev släppa 422an.
Om någon är intresserad av en i princip ny 422a så hojta. Utplockad på Nymans i våras.
![]()
Det hoppas jag med!Hoppas det rör sig om ny Panerai![]()
Jag trodde vid första anblick att du hade kört en spik genom glaset på första bilden.
Återgår färgen på bandet när det torkat?
Bam! En sån vill jag ha.
Bam! En sån vill jag ha.
Är extremt nöjd! Detta är min tredje Panerai. 682an är den som jag uppskattat mestNöjd med den? Bestilte en 682 for två veckor sen. Blir förste paneraien for min del. Aldri äns provat en Panerai förut..
Skulle värt levererad for over en vecka sen, men fortfarande inte skickad. Längtar inte mindre nu efter den bilden iaf.
Är extremt nöjd! Detta är min tredje Panerai. 682an är den som jag uppskattat mest
005 och 321Vilka har du kört innan?