Känns som att det är den 20:e gången du skriver att du söker en Panerai här inne nu![]()
Är ju ingen som säljer något vettigt!!!!!!!
Haft köpes på en submersible och skrivit till x antal medlemmar. Haha men ingen vill ju släppa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känns som att det är den 20:e gången du skriver att du söker en Panerai här inne nu![]()
då erbjuder du för lite helt enkeltÄr ju ingen som säljer något vettigt!!!!!!!
Haft köpes på en submersible och skrivit till x antal medlemmar. Haha men ingen vill ju släppa![]()
Du ska bara veta hur mycket han tjatat om att få köpa min 682![]()
Inte ens kommit till den punkten att pris diskuterats..då erbjuder du för lite helt enkelt![]()
ändra taktik.... skicka meddelande och erbjud ett belopp man inte kan säga nej tillInte ens kommit till den punkten att pris diskuterats..
Ingen vill sälja.
oj va fin den är....PAM024![]()
![]()
detta är "hemmagjort" av någon och är en basebollhandske från början...Snyggt band! Kanske ska sätta en på min? Vart köper man å finns det utan text?
Snyggt!
Klarar ett natoband att hålla en Panna på plats på armen?Mmmmmmm... NATO på 911. Foto: Noah Davis, Facebook
![]()
Jupp.Klarar ett natoband att hålla en Panna på plats på armen?
Snyggt. Jag var av uppfattningen att klockan skulle fara runt på armen pga klockans stora storlek och natobandets tunna och ibland sladdriga egenskaper.Jupp.
![]()
![]()
1359 416
Verkligen inte. Faktiskt.Snyggt. Jag var av uppfattningen att klockan skulle fara runt på armen pga klockans stora storlek och natobandets tunna och ibland sladdriga egenskaper.
Tack. Naton ska beställas.Verkligen inte. Faktiskt.
Om den är på riktigt så kan det vara något av det fulaste jag sett, men smaken är dom baken.Moddad 188 på trasigt armband?
![]()
Foto: Paneristi.com
Jag får ont i ögonen...
Köp bara köp, kolla hos Krons Ernesto löser alla dina problemSirdavids är väl den som faller närmast intressant. Men känns som lite Overkill. Känns som en gråtavlad basic modell för en ovetande som mig men för trippla priset haha
Allt är till salu för rätt peng...Är ju ingen som säljer något vettigt!!!!!!!
Haft köpes på en submersible och skrivit till x antal medlemmar. Haha men ingen vill ju släppa![]()
Jo tack jag vet, den är fantastiskoj va fin den är....PAM024![]()
![]()
Allt är till salu för rätt peng...
allt är till salu....Inte ens kommit till den punkten att pris diskuterats..
Ingen vill sälja.
Inte ens kommit till den punkten att pris diskuterats..
Ingen vill sälja.
Jag var strapberoende redan innan jag blev med panna, men jag tycker faktiskt att det är riktigt lurigt att välja till min.
Kan vara guldvisarna som ställer till det i huvet för mig, känns som att man inte kan ha för ruffigt eller färgmässigt spretigt till guld på nåt vis. Med svarta visare skulle man ju haft obegränsade möjligheter.
Testade just med ett tokmatchat (se nedan tillsammans med det som sitter på för tillfället), men det känns som det blev helt tråkigt i jämförelse. Vad säger ni mer rutinerade om färgval till denna? Och är det bara jag som är fjantig gällande ruffigt och guld?
![]()