Skulle behövt lite mer lume. Men, trevlig lördagkväll!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
005 och 321![]()
Nja. Har smala handleder, 16cm. 44 sitter bra men 42 sitter perfekt för min delDen känns inte liten jämfört med dina tidigare?![]()
Samma här, testade en 422 i Köpendanmark idag. Kommer garanterat vara dum nog att nappa på en sådan (eller liknande sandwich) nån dag. På gränsen men förbannat fin.Jag var förbi butiker i storstan idag och klämde lite på några Panerai-ur... det minskade inte suget.)
Jag var förbi butiker i storstan idag och klämde lite på några Panerai-ur... det minskade inte suget.)
Bara att köpa en, finns ingen bot![]()
Om du förklarar det för banken och kreditkortsbolagen och kronis så...![]()
562 och 564, tillverkades endast 2014 tror jag.Vad är ref på motsvarigheten till 111 resp 112 fast i titan och med brun tavla.
Galet bra Pojken, galet bra.
Nu då? Längtar du merNöjd med den? Bestilte en 682 for två veckor sen. Blir förste paneraien for min del. Aldri äns provat en Panerai förut..
Skulle värt levererad for over en vecka sen, men fortfarande inte skickad. Längtar inte mindre nu efter den bilden iaf.
Fan va Nice den är!Nu då? Längtar du mer![]()
Bam! Tack för det.562 och 564, tillverkades endast 2014 tror jag.
116 och 118 från 2003 annarseller 61 från 2000.
Ser ut som PAM00933Det är den övrlägset snyggaste pannan jag set man blir ju lite små kär.![]()
Men är det någon här som vet vad den har för ref??
945Det är den övrlägset snyggaste pannan jag set man blir ju lite små kär.![]()
I stand corrected!
945Det är den övrlägset snyggaste pannan jag set man blir ju lite små kär.![]()
vad skall du ha?Hej...
Vill någon sälja en Panna till mig?
Hejdå...
La en köpes. Ingen radiomir, helst submersible, annars clean luminor eller annan frän modell, gärna med gångreserv i form av 8 dagar på tavlanvad skall du ha?
Känns som att det är den 20:e gången du skriver att du söker en Panerai här inne nuHej...
Vill någon sälja en Panna till mig?
Hejdå...
Du ska bara veta hur mycket han tjatat om att få köpa min 682Känns som att det är den 20:e gången du skriver att du söker en Panerai här inne nu![]()