Mauritz
Guld
Va lite den jag tänkte på men vet inte om deg finns i 22 mm, vet du?Det andra! Eller detta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Va lite den jag tänkte på men vet inte om deg finns i 22 mm, vet du?Det andra! Eller detta!
Finns nog tyvärr bara i 26mm.Va lite den jag tänkte på men vet inte om deg finns i 22 mm, vet du?
Finns nog tyvärr bara i 26mm.
Ernesto svarade att det inte finns i 22mm.Var det inte nån som letade en till sin 682 för några dagar sen? Förgäves då kanske? Har absolut inte koll, trodde den fanns till båda.
Ernesto svarade att det inte finns i 22mm.
(Tror jag). Det går så fort att man inte hänger med här men jag är relativt säker på att de bara finns i 26mm.
Ta en titt i hemslöjdsdelen. Finns en samling människor här som är lädermagiker. Kan nog vara någon där som kan sno ihop ett som lockar.Tjena,
Jag letar mig ett nytt klockarmband till min Panerai Luminor Marina. Har haft denna klocka länge och när jag går till de flesta butiker har de inget armband som jag har tyckt varit unikt eller passa klockan.
Söker lite på nätet efter något snygg läder band, tänkte om ni har några tips eller idéer. Jag vill helst ha något unikt och snabbt för leverans.
Tack på förhand
Tjena,
Jag letar mig ett nytt klockarmband till min Panerai Luminor Marina. Har haft denna klocka länge och när jag går till de flesta butiker har de inget armband som jag har tyckt varit unikt eller passa klockan.
Söker lite på nätet efter något snygg läder band, tänkte om ni har några tips eller idéer. Jag vill helst ha något unikt och snabbt för leverans.
Tack på förhand
0024/1024 väl?Hjälp!
Jag vill ha en sub med följande spec. Stål, max 44 mm, borstad, bara index inga siffror, är det datum måste den ha bubbla, tjocklek max 15 mm.
Finns den?
Hjälp!
Jag vill ha en sub med följande spec. Stål, max 44 mm, borstad, bara index inga siffror, är det datum måste den ha bubbla, tjocklek max 15 mm.
Finns den?
0024/1024 väl?
Assnygg (många konsonanter där) och asdyr (många pengar som inte finns).
Vilket referensnummer är det på klockan, till att börja med? De klassiska Panerai:ga banden är tjocka och raka, vilket jag tycker passar bra, men det finns inga sådana bra till exempelvis 40mm. Jag gissar att det är en 44mm du har?Tjena,
Tack på förhand
Åhå do tell moreJulhandel har aldrig varit så kul som nu.
Tack så mycket för tipset, ska spana in det.Unikt och snabbt brukar inte gå hand i hand dock.... @MickeJ gör bespoke band, han kan nog svara på ledtid om du vill göra ett helt custom strap.
Tack så mycket för tipset, ska spana in det.
Råkade förstöra mitt band så dum jag var och vill använda klockan till helgen...
Hittade denna sida med armband, någon som testat kvalitén på armbanden?
https://www.reliasweden.se/farg/klockarmband-relia-pani-rodeo-i-akta-italiensk-oljad-lader
Åhå do tell more
De där banden känns som eBay-vand fast för dubbla priset. Vet ju varken vad du har för klocka/bandbredd eller vad du är ute efter men om det viktiga är att det går fort hade jag köpt ett från Royalstraps.se Han brukar ha bra grejer till vettiga priser och brukar vara jäkligt snabb på att skicka.Han har nog bara 24mm-bredd dock.Tack så mycket för tipset, ska spana in det.
Råkade förstöra mitt band så dum jag var och vill använda klockan till helgen...
Hittade denna sida med armband, någon som testat kvalitén på armbanden?
https://www.reliasweden.se/farg/klockarmband-relia-pani-rodeo-i-akta-italiensk-oljad-lader
0024/1024 väl?
Tack. Då får 560 tjänstgöra ett tag till. (Ibland glömmer jag bort att det är en dykare) Tills de släpper enligt min kravspec iaf.Jag tror inte heller man kommer närmare än 24 / 1024 om det måste vara 44mm, som det ser ut just nu.
haha bilderna va inte det bästa. Fast leveransen är snabb för behöver något innan helgen. Tycker bandet hade en unik look.Bilderna såg sådär ut på den där hemsidan, spännet såg ut som ett AM som @yonsson sågade vid fotknölarna igår med runda kanter.
haha bilderna va inte det bästa. Fast leveransen är snabb för behöver något innan helgen. Tycker bandet hade en unik look.
Hittade en annan med bra bild men ser så tråkig ut? https://www.reliasweden.se/front-page/klockarmband-fran-relia-pani-brun-i-akta-oljad-lader
Finns det andra tips där jag kan få leverans innan helgen gärna!?
Tack för alla tips. ska sätta mig och undersöka inatt blir nog att jag beställer några olika. Hellre en extra och att de leverans i tid!Kvalite, o snabb leverans hade jag gjort som @yonsson sa och beställt från krons/nymans eller singular. Kolla KS delen här med, brukar ligga en del band ute..