Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det svarta var riktigt snyggt, I like
Sushi?I väntan på Japanskt
![]()
PokeBowl Classic
I väntan på Japanskt
![]()
HAhahah Det satt på vid köpet.. Orginalgummi föjlde förstås med.Inte för att vara den som är den.. Men fysatan vad hemskt det där Lädret var till den snygga klockan![]()
HAhahah Det satt på vid köpet.. Orginalgummi föjlde förstås med.
MEN.. vill påstå att den inte alls ser så dum ut med detta band irl!![]()
Äh, det där bandet var väl inom godkäntgränsen. Det här däremot. NATO!
![]()
Bild från Facebook. Skjut mig.
Mycket fina bilder i tråden idag. Vackra ur och välgjorda armband. Men det där kräkmedlet du la upp det bland det fulaste jag sett. Trots det faktum är det bra att du ibland visar upp dåliga exempel så vi håller på rätt sida.Äh, det där bandet var väl inom godkäntgränsen. Det här däremot. NATO!
![]()
Klockan i sig är ju awesome, iofs.Mycket fina bilder i tråden idag. Vackra ur och välgjorda armband. Men det där kräkmedlet du la upp det bland det fulaste jag sett. Trots det faktum är det bra att du ibland visar upp dåliga exempel så vi håller på rätt sida.
Jodå, men det gör ju saken ännu värre. Vem har så bra smak så de köper den klockan och sen så dålig smak att de trär på det bandet?Klockan i sig är ju awesome, iofs.![]()
Oh. They're everywhere, really. Här på forumet också.Jodå, men det gör ju saken ännu värre. Vem har så bra smak så de köper den klockan och sen så dålig smak att de trär på det bandet?
Oh. They're everywhere, really. Här på forumet också.![]()
Nä. Jag hänger så gott som bara i den här tråden, tycker att det i allmänhet är lite läskigt utanför.Finns ju till och med en tråd som du säkert har koll på
https://klocksnack.se/threads/tråden-där-rätt-klocka-får-fel-band-ej-för-känsliga-läsare.67775/
Nä. Jag hänger så gott som bara i den här tråden, tycker att det i allmänhet är lite läskigt utanför.Men tack.
Fan. Måste vara någon form av rekord?![]()
PAM372 sitter fortfarande på.![]()
Äh, det där bandet var väl inom godkäntgränsen. Det här däremot. NATO!
![]()
Ja, inte långt ifrån i alla fall. Körde 560 i 6 veckor non stop, därefter 422 i runt 4 veckor non stop och nu 372 i 7 veckor i princip non stop.Fan. Måste vara någon form av rekord?![]()
Din JLC chronodykare var väl också en långkörare?Ja, inte långt ifrån i alla fall. Körde 560 i 6 veckor non stop, därefter 422 i runt 4 veckor non stop och nu 372 i 7 veckor i princip non stop.
Beror på hur man ser det eftersom jag hade delad vårdnad med Richemonts serviceavdelning.Din JLC chronodykare var väl också en långkörare?
Den var fan bra.Beror på hur man ser det eftersom jag hade delad vårdnad med Richemonts serviceavdelning.
Klockan jag använt mest och längst är nog BP FF 45mm, den satt på i ett år ungefär.