Länge leve grodmannen
![]()
![frogm21.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.marvunapp.com%2FAppendix%2Ffrogm21.jpg&hash=03fae9e55a9c634fba46df366bb56ba0)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Länge leve grodmannen
![]()
Mitt har inte hållit ihop! Gick sönder när jag skulle ta av klockan. Va bara tur att jag inte tappade klockan i golvet...Alla ni med ebay asso. Hur har de hållt ihop över tid?
574 är det då ja, och den är svettigare att få tag på billigt begagnat. Chrono24 har ju ett gäng varav de absolut billigaste känns lite för bra för att vara sant, så då hamnar du troligen uppåt 60K ... plus en eventuell service.
Låter som att det är lika bra att köpa sprillans![]()
Äntligen slopar som hela seglingssaken!!
Sen på bollen, men som nyfrälst ägare av en Panerai så tyckte jag att denna var väldigt matnyttig. Tack!Gjorde snabbt en liten (ganska bildtung) lathund vi skulle kunna använda internt... Inte ens i närheten av klar och säkert saker som inte stämmer, men tänkte att ni ska få vara med och bidra. Lånat massor av era bilder.
Just nu är den en "one page", men kan ändra den till flera beroende på hur mycket vi lägger in.
Lagt upp här så länge: https://lathund.netlify.com/
Välkommen.Sen på bollen, men som nyfrälst ägare av en Panerai så tyckte jag att denna var väldigt matnyttig. Tack!
Mycket bra tråd för övrigt. Känns som att träsket är djupare i denna forumdel än någon annan(?). Det gillar vi.
Kompletterar mitt första inlägg med ett foto för sakens skull![]()
![]()
Vad är det för tavla på 510:an som säljes? @Ernesto
Din annons, som jag nu ser är tillbakadragen..Vilken? Nya i butik eller äldre? Om du tänkte nya så är det inte sandwich längre.
TackarVälkommen.![]()
PAM00682 ser de ut som.Riktigt snygg. Vilken ref är det?
Riktigt snygg. Vilken ref är det?
Den borde rimligtvis bli såld fort med tanke på populariteten. GLWS som man säger.PAM00682 ser de ut som.
Jag la precis ut en på K&S![]()
ThanxDen borde rimligtvis bli såld fort med tanke på populariteten. GLWS som man säger.
Testar ett nytt band, hiss eller diss?![]()
![]()
Du kan köpa ett av mig.Med risk för att bli bespottad.
Har ni några tips på var jag hittar ett armband i stål till min 560? Behöver inte vara orginal.
Alla förslag välkomnas.
Det ser ju bra ut! Har du en bild på spännet?Du kan köpa ett av mig.Jag har ett hemmabygge (har lött och filat lite för att det ska passa) av det här:
![]()
Det ser ju bra ut! Har du en bild på spännet?