• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Länge leve grodmannen
FB44E0F7-0E95-4405-BB12-5771E585C1D3.jpeg
frogm21.jpg

Gjorde snabbt en liten (ganska bildtung) lathund vi skulle kunna använda internt... Inte ens i närheten av klar och säkert saker som inte stämmer, men tänkte att ni ska få vara med och bidra. Lånat massor av era bilder.

Just nu är den en "one page", men kan ändra den till flera beroende på hur mycket vi lägger in.

Lagt upp här så länge: https://lathund.netlify.com/
Sen på bollen, men som nyfrälst ägare av en Panerai så tyckte jag att denna var väldigt matnyttig. Tack!

Mycket bra tråd för övrigt. Känns som att träsket är djupare i denna forumdel än någon annan(?). Det gillar vi.
Kompletterar mitt första inlägg med ett foto för sakens skull :)
CAF687B0-0885-4B13-B199-574AED1D1266.jpeg

Sen på bollen, men som nyfrälst ägare av en Panerai så tyckte jag att denna var väldigt matnyttig. Tack!

Mycket bra tråd för övrigt. Känns som att träsket är djupare i denna forumdel än någon annan(?). Det gillar vi.
Kompletterar mitt första inlägg med ett foto för sakens skull :)
CAF687B0-0885-4B13-B199-574AED1D1266.jpeg
Välkommen. :)

Mikro-GTG på Krons idag. Blev uppmanad att spana på Luminor Due PAM 944. Det syns kanske inte, men det halvdomiga glaset är faktiskt grymt snyggt. Inget stort fel på resten av klockan heller, kanske lite många komplikationer. :)
IMG_1015.jpeg

Här är @Ernesto s 674.
IMG_1017.jpeg

Och här har vi @metamorfos 590 på ett tokmjukt Swordstraps. Jag vill ha ett sånt strap. Fett najs, som kidsen säger.
IMG_1018.jpeg

Min 655 såg ni på ett foto ovan, så det slipper ni nu. Vi hade en 1351 på tapeten också, men den glömde jag fotografera. Awesome klocka för övrigt, välj den istället för 1312. :D Over and out.

#azciishot x 3

Med risk för att bli bespottad.
Har ni några tips på var jag hittar ett armband i stål till min 560? Behöver inte vara orginal.
Alla förslag välkomnas.

Tillbaka
Topp