Äntligen fick jag hämtat ut!!
![]()
Satan vad bra! Grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äntligen fick jag hämtat ut!!
![]()
Tror det var i början av 2018, men inte helt säker.Någon som har koll på när 682an gick från att ha glasbaksida till stål?![]()
Herrejävlar vad fetÄntligen fick jag hämtat ut!!
![]()
Instämmer med @metamorfos , 590 är min första panna och jag är nöjd med den, ett stort plus är 8 dagars gångreserv! Dock är det nog så att många startar på 44mm för att acklimatisera sig och sedan ta ett kliv upp till 47mm om man som i mitt fall gillar dom historiska modellerna som ex.372, men 590 är forfarande en grymt härlig panna och med lite vintagekänsla enligt mig
Här är min:
![]()
Jag förstår ingenting. Kodspråk.Well, well. Ganska snårig affär det där. Men man kan nog konstatera att vintage Paneraivärlden har fått lite att tänka på.
https://www.instagram.com/p/BrfGkD1HY5g/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=zbk2bywlx4ol
KÖÖÖÖÖÖÖÖP!!! 590 med 8-dagars. Åååååh. KÖÖÖÖÖP!!!Hej gänget.
Ni som är lite mer insatta, vad är eran åsikt om Pam 590? Ser dom hyfsat sällan i tråden och tycker mig se dom på köp och sälj rätt snabbt.
590 har tilltalat mig länge, så provade en i helgen och tyckte den satt bra. Provade även 372 men jag (läs min fru) tyckte den såg stor ut.
Är 590 najs? Eller är 111 eller 632 klokare som instegs panna?
(Vill ju helst ha en 911.)
Jag tror det är ett "vanligt" Panerai-assolutamente?Riktigt gott band till 653an, tjockt grå/beige nubuck-liknande! Självklart följde Luminor-gummit med men denna hör hemma på läder!
Jag tror också början av 2018.Någon som har koll på när 682an gick från att ha glasbaksida till stål?![]()
Det stämmer nog! Hade nog ett likadant till min första svarta Panerai, radiomiren i carbon!Jag tror det är ett "vanligt" Panerai-assolutamente?
KÖÖÖÖÖÖÖÖP!!! 590 med 8-dagars. Åååååh. KÖÖÖÖÖP!!!
Ett sånt här kanske man skulle skaffa till Carbotechen!!Jag tror det är ett "vanligt" Panerai-assolutamente?
Modellen lanserades ju 2017.Någon som har koll på när 682an gick från att ha glasbaksida till stål?![]()
Video som ploppat upp där de tillverkar fake vintage Panerai dial. Enligt (obekräftad) uppgift av samme man som skrivit artikeln som länkats... It's a dirty world.Jag förstår ingenting. Kodspråk.![]()
Modellen lanserades ju 2017.
Edit: Logiken säger alltså serien efter, alltså 2018 (U-serie).
De är ju inte kloka!Tyvärr håller inte logiken. De bytte mitt i serien.
Grattis, riktigt cool/snygg !Lume-inor
![]()
Jag minns inte detaljer, vet att vi avhandlat det tidigare i tråden, men det var inte pga risk för läckage, utan snarare produktionskostnad/produktionsproblem som krävde bytet.De är ju inte kloka!
Eller 682:an.Vem kommer knipa 372:an som ligger till salu?![]()
Eller 682:an.Eller alla de andra bra pannorna som ligger ute nu.
Lönlöst att försöka sälja klockor i december och januari.Sant! Tänkte mer att 372:an är en klassiker och att den inte ligger ute på k&s så ofta!Har försökt hetsa min vän att köpa 682:an men han får inte tummen ur och vill ”pröva” allt möjligt i butik innan han kommer till skott
![]()
Lönlöst att försöka sälja klockor i december och januari.
Jag sålde en på 3 minuter igår, tänkte sälja en till strax.Lönlöst att försöka sälja klockor i december och januari.
Riktigt läcker! Grattis!Äntligen fick jag hämtat ut!!
![]()
Schysst band, vad är det?