• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Äntligen fick jag hämtat ut!!
ABC886CF-FFFC-4DE9-B7A1-7B9E60F003F0.jpeg

Satan vad bra! Grattis! :D

Riktigt gott band till 653an, tjockt grå/beige nubuck-liknande! Självklart följde Luminor-gummit med men denna hör hemma på läder!

Instämmer med @metamorfos , 590 är min första panna och jag är nöjd med den, ett stort plus är 8 dagars gångreserv! Dock är det nog så att många startar på 44mm för att acklimatisera sig och sedan ta ett kliv upp till 47mm om man som i mitt fall gillar dom historiska modellerna som ex.372, men 590 är forfarande en grymt härlig panna och med lite vintagekänsla enligt mig:)

Här är min:
6396A563-2904-427E-9AB2-F0EAB1D38785.jpeg

Instämmer till allt! Ska försöka prova den igen vid tillfälle :)

Hej gänget.
Ni som är lite mer insatta, vad är eran åsikt om Pam 590? Ser dom hyfsat sällan i tråden och tycker mig se dom på köp och sälj rätt snabbt.

590 har tilltalat mig länge, så provade en i helgen och tyckte den satt bra. Provade även 372 men jag (läs min fru :p) tyckte den såg stor ut.

Är 590 najs? Eller är 111 eller 632 klokare som instegs panna?

(Vill ju helst ha en 911. :woot:)
KÖÖÖÖÖÖÖÖP!!! 590 med 8-dagars. Åååååh. KÖÖÖÖÖP!!!

Eller 682:an. :) Eller alla de andra bra pannorna som ligger ute nu.

Sant! Tänkte mer att 372:an är en klassiker och att den inte ligger ute på k&s så ofta! :) Har försökt hetsa min vän att köpa 682:an men han får inte tummen ur och vill ”pröva” allt möjligt i butik innan han kommer till skott :D

Sant! Tänkte mer att 372:an är en klassiker och att den inte ligger ute på k&s så ofta! :) Har försökt hetsa min vän att köpa 682:an men han får inte tummen ur och vill ”pröva” allt möjligt i butik innan han kommer till skott :D
Lönlöst att försöka sälja klockor i december och januari.

Tillbaka
Topp