• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Mumma!
94F3CD5E-6CCE-4E89-94D2-51D3A64EDD31.jpeg

Eller kan man ha två pannor samtidigt ....hmmm....

024 sitter grymt bra på handleden, någon gång i framtiden blir det en submersible. I den takt klockbudgeten fylls på just nu så finns det förhoppningsvis en 1389 i 44/45 mm tills dess det är dags

Måste röra om lite;)
Sugen på 590 igen kanske
Så nu är det bara för @Widowmaker att köpa...(Som om det skulle ske :D)
Sälja Panna-subben?

305, 1305, 389, 1389 ingen datumbubbla :D som 44an har. Tycker det är riktigt off.
Satt och sökte som ett as igår. Kom fram till att 305 är coolast men nästan kostar lika mycket som 1305 så då får det nog bli en 1305. Hoppet upp till 1389 på typ 20 papp känns lite omotiverat. 389 finns ju knappt några att hitta.

Om inte GS eller SEIKO lanserar en bra dykare under våren så lär det bli en panna-Sub för mig, trivs sjukt bra mer 1389.

Sälja Panna-subben?

Satt och sökte som ett as igår. Kom fram till att 305 är coolast men nästan kostar lika mycket som 1305 så då får det nog bli en 1305. Hoppet upp till 1389 på typ 20 papp känns lite omotiverat. 389 finns ju knappt några att hitta.

Om inte GS eller SEIKO lanserar en bra dykare under våren så lär det bli en panna-Sub för mig, trivs sjukt bra mer 1389.

Jag håller med dig till fullo på alla punkterna. Men frågan om inte keramisk vridning är värt pengarna. Haha. Hur trivs du så länge med 1389?

Jag håller med dig till fullo på alla punkterna. Men frågan om inte keramisk vridning är värt pengarna. Haha. Hur trivs du så länge med 1389?
Beror väl på hur mycket man vill dega såklart men 70 papp tycker jag är lite saftigt för en panna (om man har ett gäng klockor till). Lägger nog hellre 50-55 för en likadan utan keramiskt inlägg. 1389 är svinbra! Löjligt bekväm! Det enda jag inte gillar är den blåa sekundvisaren. Det matta inlägget är apsnyggt.

Beror väl på hur mycket man vill dega såklart men 70 papp tycker jag är lite saftigt för en panna (om man har ett gäng klockor till). Lägger nog hellre 50-55 för en likadan utan keramiskt inlägg. 1389 är svinbra! Löjligt bekväm! Det enda jag inte gillar är den blåa sekundvisaren. Det matta inlägget är apsnyggt.

Håller faktiskt med dig gällande den Blå Sekundvisaren och anser både 305 och 389 bättre ur det perspektivet då jag uppfattar mer harmoni i tavlan.

Så luriga att hitta vettiga till salu i andra hand :D

Hade gärna sett en 1389 med blå sekundvisare och utan datum. Eller finns det kanske? o_O

Tillbaka
Topp