...du har vart på ignore i några år, så att skapa en tråd för mig är helt meningslöst.
Lägg tiden på att hitta en panna i stället så kanske, kanske du hittar något ....![]()
Oj, har jag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
...du har vart på ignore i några år, så att skapa en tråd för mig är helt meningslöst.
Lägg tiden på att hitta en panna i stället så kanske, kanske du hittar något ....![]()
Jag ogillar datumbubbla generellt, så utan, period.Utan invändig eller utvändig?
Trodde först att 25/24 hade utvändig men blev positivt överraskad närnjag köpte min 24a
Håller med. Det är snyggare och rätt clean utan någon bubbla.Jag ogillar datumbubbla generellt, så utan, period.![]()
Mumma!![]()
Eller kan man ha två pannor samtidigt ....hmmm....
JappDu vet att den är bra!
Nej, bara två räcker inte.Mumma!![]()
Oj, blev han lite stött
Och nej, tänker ej köpa en ny panna sub till list. Varit studerande i 3 år och är fort. så värdetappet känns ej aktuelltsvärmar inte direkt av 47mm panerai subs här? Lr vet du någon[/QUOTE
Köp...
https://www.nymansur.com/sortiment/pre-owned/pre-owned/pam00389po/panerai-luminor-1950-submersible
Skickat från min iPhone
Haha du tänker så ja....rimligt ändåNej, bara två räcker inte.
Det kan du...Mumma!![]()
Minst 3. Helst flerMumma!![]()
Vad är skillnaden mellan 1024 och 024(icke tritium) nu igen?
Sweet! 1305? Hur ser man skillnad på den är lillebrorsan på fot?Grym. Det blev alltså en panna![]()
Sälja Panna-subben?Måste röra om lite
Sugen på 590 igen kanske
Så nu är det bara för @Widowmaker att köpa...(Som om det skulle ske)
Satt och sökte som ett as igår. Kom fram till att 305 är coolast men nästan kostar lika mycket som 1305 så då får det nog bli en 1305. Hoppet upp till 1389 på typ 20 papp känns lite omotiverat. 389 finns ju knappt några att hitta.305, 1305, 389, 1389 ingen datumbubblasom 44an har. Tycker det är riktigt off.
Sälja Panna-subben?
Satt och sökte som ett as igår. Kom fram till att 305 är coolast men nästan kostar lika mycket som 1305 så då får det nog bli en 1305. Hoppet upp till 1389 på typ 20 papp känns lite omotiverat. 389 finns ju knappt några att hitta.
Om inte GS eller SEIKO lanserar en bra dykare under våren så lär det bli en panna-Sub för mig, trivs sjukt bra mer 1389.
!!! Patinan på denna är mums.
Vad dricker du?
Omformulera gärna frågan. Jag förstår inte.Sweet! 1305? Hur ser man skillnad på den är lillebrorsan på fot?
GNTVad dricker du?
Blir nog bra patina på klockan om den också får smaka lite
Haha, kanske ska provaBlir nog bra patina på klockan om den också får smaka lite![]()
Haha, kanske ska prova
Nä, gillar patinan för mycket. Vet att sodavatten återställer patina.. Ingen aning om hur gin påverkar den dock
På foto, 1305 vs 682, hur ser man skillnad?Omformulera gärna frågan. Jag förstår inte.![]()
Beror väl på hur mycket man vill dega såklart men 70 papp tycker jag är lite saftigt för en panna (om man har ett gäng klockor till). Lägger nog hellre 50-55 för en likadan utan keramiskt inlägg. 1389 är svinbra! Löjligt bekväm! Det enda jag inte gillar är den blåa sekundvisaren. Det matta inlägget är apsnyggt.Jag håller med dig till fullo på alla punkterna. Men frågan om inte keramisk vridning är värt pengarna. Haha. Hur trivs du så länge med 1389?
Beror väl på hur mycket man vill dega såklart men 70 papp tycker jag är lite saftigt för en panna (om man har ett gäng klockor till). Lägger nog hellre 50-55 för en likadan utan keramiskt inlägg. 1389 är svinbra! Löjligt bekväm! Det enda jag inte gillar är den blåa sekundvisaren. Det matta inlägget är apsnyggt.
Hade gärna sett en 1389 med blå sekundvisare och utan datum. Eller finns det kanske?Beror väl på hur mycket man vill dega såklart men 70 papp tycker jag är lite saftigt för en panna (om man har ett gäng klockor till). Lägger nog hellre 50-55 för en likadan utan keramiskt inlägg. 1389 är svinbra! Löjligt bekväm! Det enda jag inte gillar är den blåa sekundvisaren. Det matta inlägget är apsnyggt.
Hade gärna sett en 1389 med blå sekundvisare och utan datum. Eller finns det kanske?![]()