Grymt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!Räddar oss från sida 2.
![]()
Vid närmare eftertanke är det faktiskt 676an som känns mest spännande för mig trots sina 30m WR. Tack!PAM676, 42mm, det du efterfrågade men inte bara sandwich utan även sunburst-tavla.
Måste röra om liteFan @Compiss nu är du där igen.. Sälja din enda Panna i stället för någon av dina 19 Rolexar![]()
Ja?
Jag vet!![]()
Sub.är så schyssta. Grattis..Räddar oss från sida 2.
![]()
Bara en tidsfråga innan du köper en destro......
Måste röra om lite
Sugen på 590 igen kanske
Så nu är det bara för @Widowmaker att köpa...(Som om det skulle ske)
SureHahahaha. Den har talats om Idag.
Men är ju egentligen ute efter 47a utan bubbla. Väntar på 4 offerter på chrono as we speak![]()
Just det, en inte lika bra variant. Stämmer.Sen Är den ju rätt icke prisvärd. När du får den nya varianten flång ny för 50k av handlare![]()
Just det, en inte lika bra variant. Stämmer.
Antalet offerter du har ute spelar föga roll, du är ju som hasse eller vad han heter som ständigt snackar om sin pepsi....händer liksom aldrig![]()
Just det, en inte lika bra variant. Stämmer.
Antalet offerter du har ute spelar föga roll, du är ju som hasse eller vad han heter som ständigt snackar om sin pepsi....händer liksom aldrig![]()
Lugn och fin nu.Ska skapa Några trådar där jag efterfrågar dem till din ära![]()
Alltid lugn och finLugn och fin nu.![]()
Btw. 47mm utan bubbla?Alltid lugn och fin
Btw. 47mm utan bubbla?
Jahaaaa. En sub. Okej.305, 1305, 389, 1389 ingen datumbubblasom 44an har. Tycker det är riktigt off.
...du har vart på ignore i några år, så att skapa en tråd för mig är helt meningslöst.Ska skapa Några trådar där jag efterfrågar dem till din ära![]()
Utan invändig eller utvändig?Jahaaaa. En sub. Okej.
Jag håller med. Vill också ha en sub utan bubbla, men väntar på en 44mm utan dito.