Barricello
Guld
Stekhet!Tillbaks i varmaste tråden!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stekhet!Tillbaks i varmaste tråden!
![]()
Ja, det är plan B. Men det skulle inte förvåna mig om det är nån här som har fått originalritningen faxad till sig av Giovanni själv eller nåt liknande... ok, just det skulle nog höja mina ögonbryn något.Tjocklek = jämntjock och ganska tunn. Annars borde du kunna mäta på alla bilder på nätet, om du vet hur stort band det passar till.
Tack för din order och den fina bilden!
En liten bandleverans från Turkiet
![]()
BosphorusKöpte du från Sword?
Bosphorus
Som jag ser det har den kronskydd, sub, "typ" sandwich eller är jag helt ute och hojar. Dock automatisk.Jag hade gärna haft en 42mm Panerai men det verkar som att jag då måste klara mig utan godbitar såsom manuella verk eller det ikoniska kronskyddet. Tyvärr en deal-breaker.
Ta en inneboende istället.Behöver sälja min länk till min 682. (Köpt ny lya)
Länken funkar på fler modeller.
" it is available separately and will fit any Luminor 1950 watch equipped with the P.9010 movement."
Skicka ett PM om du vill ha en cool julklapp.
![]()
![]()
Smart. Grym idé.Ta en inneboende istället.
Haha, fick mig ett gott skratt där. Undertonen träffade väldigt rättSmart. Grym idé.
Ska bara stämma av med en gravid kvinna.
Kommer gå galant![]()
Sökte inte du länk till din 682:a? Kim säljer sin se nedan om du inte redan gjort det. 682 på länk är stenhårt. @Bjornj
Hittar inte annonsen. Har du länk?Sökte inte du länk till din 682:a? Kim säljer sin se nedan om du inte redan gjort det. 682 på länk är stenhårt. @Bjornj
Länken är bara det första du kommer att få offra. Välkommen tillbaka om 20 år eller såSmart. Grym idé.
Ska bara stämma av med en gravid kvinna.
Kommer gå galant![]()
Ingen annons. Har inte lagt ut där ännu.Hittar inte annonsen. Har du länk?![]()
Absolut! Det är dock trist med automatisk då man sällan har en anledning till att pilla på det fina kronskyddetSom jag ser det har den kronskydd, sub, "typ" sandwich eller är jag helt ute och hojar. Dock automatisk.
Lycka till med sökandet...
![]()
Hittar inte annonsen. Har du länk?![]()
Ingen annons. Har inte lagt ut där ännu.
Bättre kolla läget här först![]()
![]()
Grym. Det blev alltså en pannaRäddar oss från sida 2.
![]()
Grym. Det blev alltså en panna![]()
Kanonfin panna! Välkommen in i värmenYes, inte riktigt som jag planerat men en 44mm bettarini kan få dyka in under 2019![]()
Kanonfin panna! Välkommen in i värmen![]()
@Ernesto har ni asso eller Ponte vecchio i 22mm straps inne?