• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tillbaks i varmaste tråden!

8D0CFE80-1028-4033-91F3-2C1D55F9C4BE.jpeg
Stekhet! ;)

Tjocklek = jämntjock och ganska tunn. Annars borde du kunna mäta på alla bilder på nätet, om du vet hur stort band det passar till.
Ja, det är plan B. Men det skulle inte förvåna mig om det är nån här som har fått originalritningen faxad till sig av Giovanni själv eller nåt liknande... ok, just det skulle nog höja mina ögonbryn något.

Tack! :)

Edit: @Bjornj har du köpt några roliga straps till din, tips? :)

Kjøpt et läderband og noen canvas. Canvas er helt klart favoritten på 682, men läder er også grymt.

Kan rekomendera Canvas fra strapped.se ( @Rawa ) på det sterkeste.
Billig, grym kvalitet og under 24t leverans (i desember).

Jeg kjøpte selv et i fargen Wolf etter jeg så bildene til @Mauritz

657D4093-7EBB-43B2-BF36-C8BB3D88F2EA.JPEG

Kjøpt et läderband og noen canvas. Canvas er helt klart favoritten på 682, men läder er også grymt.

Tack för din order och den fina bilden!
Varg passar verkligen bra med din klocka!
:)

Jag hade gärna haft en 42mm Panerai men det verkar som att jag då måste klara mig utan godbitar såsom manuella verk eller det ikoniska kronskyddet. Tyvärr en deal-breaker.
Som jag ser det har den kronskydd, sub, "typ" sandwich eller är jag helt ute och hojar. Dock automatisk.
Lycka till med sökandet...
01.jpg

Sökte inte du länk till din 682:a? Kim säljer sin se nedan om du inte redan gjort det. 682 på länk är stenhårt. @Bjornj

• Like
Reactions: Kim
Tillbaka
Topp