Tavlan är skitmysig på närmre hållDen var inte kul på bild...förhoppningsvis bättre live
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tavlan är skitmysig på närmre hållDen var inte kul på bild...förhoppningsvis bättre live
AsbraBingo
Guldvisare, kupat glas, 45mm, P4000
En 572 med guldvisare, kupat glas, grön tavla utan automatic på tavlan...
Listpris tyvärr 10900 euro..
Carbotech, BMG mm... Kan inte hjälpa det men känns det inte lite som Hublot med alla nya submersibles i dessa material och med sjuka priser?
Tolka inget nu. Det visar sig om någon/några veckor hur det ligger till..modeller har rullat bort och dykt upp igen förutFlera priser på submersibles har försvunnit från Panerais hemsida, däribland på 682. Det verkar som de lägger ner dem eller hur ska man tolka det?
682 ersätts.Flera priser på submersibles har försvunnit från Panerais hemsida, däribland på 682. Det verkar som de lägger ner dem eller hur ska man tolka det?
Blärk682 ersätts.
Ska vi dela? Jag har den mån, tis, ons.. du fre, lör, sön... tors singlar vi slantJag tror jag fick @azcii's grönt är skönt sjuka efter den där 995an. Jag som tittade på 619 innan...
Ska vi dela? Jag har den mån, tis, ons.. du fre, lör, sön... tors singlar vi slant
Bingo
Guldvisare, kupat glas, 45mm, P4000
En 572 med guldvisare, kupat glas, grön tavla utan automatic på tavlan...
Listpris tyvärr 10900 euro..
Inget flippande för min del iaf , alla 3 pannor sitter alldeles för säkert..Ante migblir det omstrukturering eller stretching of budget?
return of flippzi?
Känns som sjukt många släpp, svårt att hålla reda på alla nu..
Inget flippande för min del iaf , alla 3 pannor sitter alldeles för säkert..
Någon som har en bank med mycket pengar liggandes att rekommendera....
Av vad?682 ersätts.
683Av vad?
Det här känns som en Purdey utan lock, en tillbakagång till slutet på 90-talet. Me no like.Den här känns inte lika kul.....
![]()
Låter ju konstigt med tanke på att både 1305 och 1389 finns.
Det kommer massor merFråga, har samtliga 2019 modeller presenterats eller kommer det mer?
Ehm.. är inte det där en 932?VAD VAR DET JAG SA!!!!!
![]()
Och de här med.
![]()
![]()
Ehm.. är inte det där en 932?
VAD VAR DET JAG SA!!!!!
![]()
Fyttifan.....måste väl visats kring 20 talet modeller redan.Det kommer massor mer
VAD VAR DET JAG SA!!!!!
![]()