• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Flera priser på submersibles har försvunnit från Panerais hemsida, däribland på 682. Det verkar som de lägger ner dem eller hur ska man tolka det?

5BC3D7B7-F5BB-4534-A182-40C6EB91F38A.png

50C83FC4-91C3-4F73-B476-B0D9399BD8E0.png

25755CBA-3689-4A68-955A-BA9CDA61F6CC.png

Nya länkar? Sepåfan

Ante mig ;) blir det omstrukturering eller stretching of budget? :D return of flippzi?

Känns som sjukt många släpp, svårt att hålla reda på alla nu..
Inget flippande för min del iaf , alla 3 pannor sitter alldeles för säkert..

Någon som har en bank med mycket pengar liggandes att rekommendera....

Jäklar vad dom har laddat på med Subbar i år! Än så länge är den här i topp. Gillar verkligen nya lysmassan! Mindre förtjust i tavlans struktur, men det kanske är en vanesak.. Undrar hur fort man skulle tröttna på en sån här?
Tror iallafall att den skulle sitta säkrare än sitt blåprickiga syskon.. :rolleyes:
Den svarta Néry-chronon var ju rätt tung också.
upload_2019-1-14_16-54-8.png
2AFBFB20-7121-4914-BC70-0D7ECFAC6B61.jpeg

Edit: @Palenkovich Är denna också en limited Comsubin-version eller hur ser det ut?

Ibland undrar jag hur det står till i huvet på de som utvecklar nya modeller. Så enkelt att följa diverse forum och de önskemål som legat inne flera år. Följa den efterfrågan av folk som verkligen köper klockorna. Men detta verkar man skita i totalt. Som många av duemodellerna som folk hyllar gällande design. Hade det varit så svårt att släppa dessa med ett annat case?

Det som visats idag är tyvärr ingen höjdare någonstans. Prisbilden är totalt skev också. Tror Panerai gräver sin egen grav sakta men säkert. Inget av det som kommer fram tilltalar den breda marknaden utan allt blir smalare och smalare. Statusen och begpriserna kommer aldrig lyfta med denna strategi.

Tillbaka
Topp