När var det senast bra reaktioner gällande nya släpp i Paneristigruppen är min fråga...Reaktionen på submersible i paneristi-facebook-gruppen är inte speciellt positiv.Bra, då blir det lättare att få tag på modellerna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
När var det senast bra reaktioner gällande nya släpp i Paneristigruppen är min fråga...Reaktionen på submersible i paneristi-facebook-gruppen är inte speciellt positiv.Bra, då blir det lättare att få tag på modellerna.
Sant. De är för jäkla konservativa.När var det senast bra reaktioner gällande nya släpp i Paneristigruppen är min fråga...
Reaktionen på submersible i paneristi-facebook-gruppen är inte speciellt positiv.Bra, då blir det lättare att få tag på modellerna.
När 671 släpptes var det folk som klagade på att de gör fler bronzos när de "lovade" att 382 skulle bli den första och sistaSant. De är för jäkla konservativa.
HahahahahahDe som kostar 150k eller de som kostar 400k
Jag kan dock klaga på priserna.. att ta mer betalt för 683 - en 682 med ett sämre urverk - är i min värld inte ok... Jag väljer 682 före alla dagar i veckan i så fallNär 671 släpptes var det folk som klagade på att de gör fler bronzos när de "lovade" att 382 skulle bli den första och sista
När 911 släpptes var det folk som klagade på att den är överskattad och att det inte alls skulle bli den sista för Paneristi...
När 932 släpptes klagade folk på att Panerai bara gör samma sak om och om igen.
När nya subbarna kom säger de att Panerai har förlorat sin identitet med helt nya grejer..
Alltid är det något
De klagar på allihop och säger att de ser ut som karamellfärg alltihop.Vilken av subbarna tänker du på?
De som kostar 150k eller de som kostar 400k
Jag kan dock klaga på priserna.. att ta mer betalt för 683 - en 682 med ett sämre urverk - är i min värld inte ok... Jag väljer 682 före alla dagar i veckan i så fall
Fick veta vad klockan jag är ute efter (995) kommer lista också.. Över 100 papp, inte kul..
Precis vad jag skulle fråga.995? Vilken är det i skaran?
Denna är ju sjukt snygg.. ...![]()
En Yacht-Master i Paneraikostym... Vet inte om jag tyckte det blev så bra.
995?Fick veta vad klockan jag är ute efter (995) kommer lista också.. Över 100 papp, inte kul..
BingoÄr den vänstra den @azcii är sugen på?
Se mitt inlägg...Vänstra!!! Finns det mer info om den?
Bingo
Guldvisare, kupat glas, 45mm, P4000
En 572 med guldvisare, kupat glas, grön tavla utan automatic på tavlan...
Listpris tyvärr 10900 euro..
Tyvärr så ligger ju modeller med p4000 lite högre .. man hoppades ju på en manuell med typ p5000Priset var väl ändå ingen större överraskning eller?
Den var inte kul på bild...förhoppningsvis bättre livePAM959, 42mm.
![]()
Den var inte kul på bild...förhoppningsvis bättre live