• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sant. De är för jäkla konservativa.
När 671 släpptes var det folk som klagade på att de gör fler bronzos när de "lovade" att 382 skulle bli den första och sista

När 911 släpptes var det folk som klagade på att den är överskattad och att det inte alls skulle bli den sista för Paneristi...

När 932 släpptes klagade folk på att Panerai bara gör samma sak om och om igen.

När nya subbarna kom säger de att Panerai har förlorat sin identitet med helt nya grejer..

Alltid är det något

När 671 släpptes var det folk som klagade på att de gör fler bronzos när de "lovade" att 382 skulle bli den första och sista

När 911 släpptes var det folk som klagade på att den är överskattad och att det inte alls skulle bli den sista för Paneristi...

När 932 släpptes klagade folk på att Panerai bara gör samma sak om och om igen.

När nya subbarna kom säger de att Panerai har förlorat sin identitet med helt nya grejer..

Alltid är det något
Jag kan dock klaga på priserna.. att ta mer betalt för 683 - en 682 med ett sämre urverk - är i min värld inte ok... Jag väljer 682 före alla dagar i veckan i så fall

Fick veta vad klockan jag är ute efter (995) kommer lista också.. Över 100 papp, inte kul..

Denna är ju sjukt snygg.. ...
Snapchat-1942330781.jpg

En Yacht-Master i Paneraikostym... Vet inte om jag tyckte det blev så bra.

En hel del roliga släpp tycker jag hittills men känns som att i princip alla som på riktigt kittlar kostar 400k och är limiterade till max.. sånt är livet :)

Tillbaka
Topp