Det är väl ett PV till den andra carbotechen? 661.
![]()
Reflekterade inte ens över det, men ser ju stabilt ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är väl ett PV till den andra carbotechen? 661.
![]()
Jag hade ett sådant till min förra carbonpanerai och det blir riktigt bra mot det svarta! Vart beställer man ett sådant? Är fet via @KRONS ?Här är en annan svart, förvisso inte carbotech, som har assolutamente istället.
![]()
Jag tolkar det som att 683 ersätter 682.
Jag hade ett sådant till min förra carbonpanerai och det blir riktigt bra mot det svarta! Vart beställer man ett sådant? Är fet via @KRONS ?
Nä, glöm det där. Fick fel info från butikschefen
Har ju det till 653an! Förjävla synd att det inte är samma mått!Eller @Nymans Ur 1851
Asso får ju en juste patina som gör att det ser lite slitet/tooligt ut... ruggigt nöjd med mitt.
Men angående urverk? Känns ju jättekonstigt att ha 9010 i en och OP i en annan version av i princip samma klocka. Eller?Nä, glöm det där. Fick fel info från butikschefen
Har ju det till 653an! Förjävla synd att det inte är samma mått!
Det tyckte både jag och de Panerairepresentanter jag pratade med i frågan också...Men angående urverk? Känns ju jättekonstigt att ha 9010 i en och OP i en annan version av i princip samma klocka. Eller?
Det är ett bra ställe.Jag hade ett sådant till min förra carbonpanerai och det blir riktigt bra mot det svarta! Vart beställer man ett sådant? Är fet via @KRONS ?
Det tyckte både jag och de Panerairepresentanter jag pratade med i frågan också...
De från Panerai jag pratade med i frågan hade inte svaret på varför och var själva lite undrande.. Hade tyvärr inte möjlighet att rikta frågan mot typ JMP eller produktuvecklingschefen..Ingen från panerai som fick frågan som ville svara?
Jag kanske hör till en minoritet av folket här i tråden som inte snurrar runt på en jäkla massa band. Har kört gummi i någon månad nu, om inte mer, och jag är grymt nöjd med känslan i bandet. Enda nackdelen som jag upplevt är att det gärna tar åt sig färg om man går med nya jeans.
![]()
![]()
![]()
Har ett ammo från MickeJ som används emellanåt, och även oem asso och svart gummi.
Känner att det kanske är dags att vidga vyerna lite, ett canvas från AW och ett mjukt läder från t ex. Bosphorus..
Ska man köra 26/26 eller blir det alldeles för klumpigt om man är van vid 26/22?
26/24 med sewn in buckle?
Gillar det här:
https://www.bosphorusleather.com/watch-strap/vintage/reddish-brown
![]()
Fin katt! Ras? Ragdoll?Jag kanske hör till en minoritet av folket här i tråden som inte snurrar runt på en jäkla massa band. Har kört gummi i någon månad nu, om inte mer, och jag är grymt nöjd med känslan i bandet. Enda nackdelen som jag upplevt är att det gärna tar åt sig färg om man går med nya jeans.
![]()
![]()
![]()
Har ett ammo från MickeJ som används emellanåt, och även oem asso och svart gummi.
Känner att det kanske är dags att vidga vyerna lite, ett canvas från AW och ett mjukt läder från t ex. Bosphorus..
Ska man köra 26/26 eller blir det alldeles för klumpigt om man är van vid 26/22?
Gillar det här:
![]()
Jo, 26/22 på canvas blir det nog absolut. Smidigt att kunna växla spänne med de banden jag redan har osv.26/22 tycker jag mest om även om jag har ett mjukt MJ-läder på 26/26 som är sjukt bra det med. Beror ju lite på vilken look du är ute efter. Hade kört 26/22 på canvaset iaf![]()
Tack, det är vår ragdoll Sune.. En nyfiken herre!Fin katt! Ras? Ragdoll?
Jo, 26/22 på canvas blir det nog absolut. Smidigt att kunna växla spänne med de banden jag redan har osv.
Gillar också 26/22 men tänker att ett vintageinspirerat band får vara lite rejälare.
Tack, det är vår ragdoll Sune.. En nyfiken herre!
Kokos säger hejJo, 26/22 på canvas blir det nog absolut. Smidigt att kunna växla spänne med de banden jag redan har osv.
Gillar också 26/22 men tänker att ett vintageinspirerat band får vara lite rejälare.
Tack, det är vår ragdoll Sune.. En nyfiken herre!
Är det 1950, 47 och canvas gillar jag personligheten grovheten i 26/26.Jag kanske hör till en minoritet av folket här i tråden som inte snurrar runt på en jäkla massa band. Har kört gummi i någon månad nu, om inte mer, och jag är grymt nöjd med känslan i bandet. Enda nackdelen som jag upplevt är att det gärna tar åt sig färg om man går med nya jeans.
![]()
![]()
![]()
Gillar det här:
![]()
Väfän, kör du 10% ljusstyrka ellerVad är det här?!?! Bra ljussättning från ett @azcii foto.![]()
Jag kanske hör till en minoritet av folket här i tråden som inte snurrar runt på en jäkla massa band. Har kört gummi i någon månad nu, om inte mer, och jag är grymt nöjd med känslan i bandet. Enda nackdelen som jag upplevt är att det gärna tar åt sig färg om man går med nya jeans.
![]()
![]()
![]()
Gillar det här:
![]()
Kungligt! GrattisSålde ju som bekant min 422:a i veckan. Lite sorgset, men den gick vidare inom KS Panerai familjen iallafall.
När det kommer till givna tävlande i 47 mm klassen är det ju 422 & 372. Och 422 har jag nu haft ett par gånger, så nu är det dags för något med plexi. En 372:a.
![]()
Snyggt grabben!Sålde ju som bekant min 422:a i veckan. Lite sorgset, men den gick vidare inom KS Panerai familjen iallafall.
När det kommer till givna tävlande i 47 mm klassen är det ju 422 & 372. Och 422 har jag nu haft ett par gånger, så nu är det dags för något med plexi. En 372:a.
![]()
Snyggt!Sålde ju som bekant min 422:a i veckan. Lite sorgset, men den gick vidare inom KS Panerai familjen iallafall.
![]()
Sålde ju som bekant min 422:a i veckan. Lite sorgset, men den gick vidare inom KS Panerai familjen iallafall.
![]()