Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej alla glada! Ursäkta en noob fråga. Jag har letat men ej funnit svar. Har Panerai tillverkat en luminor 44mm alt. 47mm med power reserveindikator, glasbaksida, manuell uppvridning och utan datum?
Mvh!
Erik
Hej alla glada! Ursäkta en noob fråga. Jag har letat men ej funnit svar. Har Panerai tillverkat en luminor 44mm alt. 47mm med power reserveindikator, glasbaksida, manuell uppvridning och utan datum?
Mvh!
Erik
PR-indikator på framsidan eller baksidan?Hej alla glada! Ursäkta en noob fråga. Jag har letat men ej funnit svar. Har Panerai tillverkat en luminor 44mm alt. 47mm med power reserveindikator, glasbaksida, manuell uppvridning och utan datum?
Mvh!
Erik
Som förtjänar en bättre bild.Då har 632:an fått sällskap av en 1537:a.
![]()
Det var inte så illa som det såg ut....
Oh yeah
Seså upp med bilden igen![]()
Då har 632:an fått sällskap av en 1537:a.
![]()
Då har 632:an fått sällskap av en 1537:a.
![]()
Som förtjänar en bättre bild.
![]()
Gratulerar!!! Fin duo!
Tack! Mycket nöjd.Stiligt, riktigt bra komplement till 632:an![]()
Grattis köpte du den från Kristofer?Som förtjänar en bättre bild.
![]()
Vad heter PAM796 som icke Destro?PR-indikator på framsidan eller baksidan?
Baksidan:
PAM796 (44mm)
PAM422 (47mm)
Framsidan:
PAM423 (47mm)
PAM797 (44mm - dock stålbaksida)
PAM795 (44mm - dock stålbaksida)
Önskedröm.Vad heter PAM796 som icke Destro?
HahahaÖnskedröm.
En våt önskedröm - 796 är sjukt bra faktisktÖnskedröm.
Väfään, du kör ju pannan på höger handled !!!En våt önskedröm - 796 är sjukt bra faktiskt
Ja men då är den ju helt fel?! Får ett jävla kronskydd rakt i handen - Den är ju för alla vänsterhäntaVäfään, du kör ju pannan på höger handled !!!
Med 8-dagarsverk...Väfään, du kör ju pannan på höger handled !!!
La in dig nu.Jag är gärna med i GTG-konversationen igen - vem som nu sköter om den.![]()
La in dig nu.
Oklart om det funkar dock; vet några som varit med och hoppat ut. Sen när de har de har adderats igen har de ändå inte kunnat se tråden..
Som förtjänar en bättre bild.
![]()
Tack!Den är så bra den där, stort grattis ännu en gång![]()
Grattis! Den er sjukt snygg!Som förtjänar en bättre bild.
![]()