PAM00080. Vilken är er drömpanna?
399! Eller något über-vintage från typ 50-talet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där jäkeln i 42mm, vitguld och Chezard-verk är fan en av mina drömpannor också, trots att den inte alls borde vara min kopp te
"Audemars Piguets nya Daniel Wellington-modell..."Sa precis mitt om de nya SIHH-lanseringarna i vår podd... Är inte helt positiv till utvecklingen.
Nu finns de även i blått.Asså, fan!! Jag måste ju ha en panna igen
Får jag bara välja en? Förmodligen 6154 "Egiziano Piccolo"
Putt!!Är väldigt nära på att köpa en 911. Putta mig över kanten, tack
Vad väntar du på ? Du älskar ju grön klockor precis som migÄr väldigt nära på att köpa en 911. Putta mig över kanten, tack
Bara att köra, vad kan gå fel?Är väldigt nära på att köpa en 911. Putta mig över kanten, tack
Är väldigt nära på att köpa en 911. Putta mig över kanten, tack
Just do it!Är väldigt nära på att köpa en 911. Putta mig över kanten, tack
Det där blev ju riktigt bra!
Det där blir riktigt snyggt!
Det där blev ju riktigt bra!
Det där blir riktigt snyggt!
Mums!! Bra matchning på lumen och bandet!! Riktigt schysst! Tror på ett band i samma nyans som det mörkbruna OEM PV:et också, många svarta Panerai verkar komma med det bandet och tycker det lirar nice också.
Tack och bock. A long time plan set to life.
Jag har planer på en klocka med det armbandet någon gång i vår, när lägenhetsförsäljningen helt har gått igenom, så jag väntar tills dess.
Skitsnyggt!
Fan vad kul! Grattis och välkommenHej
Skall äntligen posta min första bild och kanske t.o.m mitt första inlägg. Har varit med i forumet ett tag men mest tittat/trånat och suttit på en Breitling Seawolf Avenger Blacksteel Code Yellow - som tillslut fick lämna plats åt en länge åtrådd Pam111 från @Dixie här på forumet. Tankarna om en panna som även fungerar lite mer dressig väcktes och kontakt upprättades med A.W på AWStraps där idéerna flödade. Tillslut blev det två nya band som tanken var att det skulle passa lite mer till kavaj och uppklätt. Är ingen mästerfotograf men presenterar här resultatet - hoppas ni tycker om det lika mycket som jag.
Första är blå ödla och det andra är svart sjöorm.
Riktigt kul att den hamnade hos dig och grymma band!Hej
Skall äntligen posta min första bild och kanske t.o.m mitt första inlägg. Har varit med i forumet ett tag men mest tittat/trånat och suttit på en Breitling Seawolf Avenger Blacksteel Code Yellow - som tillslut fick lämna plats åt en länge åtrådd Pam111 från @Dixie här på forumet. Tankarna om en panna som även fungerar lite mer dressig väcktes och kontakt upprättades med A.W på AWStraps där idéerna flödade. Tillslut blev det två nya band som tanken var att det skulle passa lite mer till kavaj och uppklätt. Är ingen mästerfotograf men presenterar här resultatet - hoppas ni tycker om det lika mycket som jag.
Första är blå ödla och det andra är svart sjöorm.
616.Fått en nytändning på panerai, börjar bli löjligt sugen på att komplettera min pam 510 med en submersible frågan är bara vilken? Måste åka och klämma
Vilken stil? Budget? Storlek?Fått en nytändning på panerai, börjar bli löjligt sugen på att komplettera min pam 510 med en submersible frågan är bara vilken? Måste åka och klämma