Grym klocka! GrattisNär man får lunch så här sent, då får man unna sig ett bättre lunchköp... Panerai 911, “Last one for Paneristi”.
Tack för alla puttar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym klocka! GrattisNär man får lunch så här sent, då får man unna sig ett bättre lunchköp... Panerai 911, “Last one for Paneristi”.
Tack för alla puttar!
Grattis!När man får lunch så här sent, då får man unna sig ett bättre lunchköp... Panerai 911, “Last one for Paneristi”.
Tack för alla puttar!
Grymma pannor - grattis till er bägge!
Jag kickar också av Februari med en ny panna, det blev en 587
Då var det äntligen dags! Efter mycket velande fram och tillbaka om vilken min nästa klocka skulle bli.
Valet föll till slut på en Panna!
Vad gömmer sig bakom skynket?
Jo, en PAM 1320!
Avslutningsvis ett handledsskott!
Då var det äntligen dags! Efter mycket velande fram och tillbaka om vilken min nästa klocka skulle bli.
Jo, en PAM 1320!
Stort grattis!!! Du och jag har ju delat en passion för gröna klockor sen en tid tillbakaNär man får lunch så här sent, då får man unna sig ett bättre lunchköp... Panerai 911, “Last one for Paneristi”.
Tack för alla puttar!
GRATTIS IGEN !! Så jäkla bra den där ärGrymma pannor - grattis till er bägge!
GRATTIS GRATTIS GRATTIS !!!! --och välkommen in i värmenDå var det äntligen dags! Efter mycket velande fram och tillbaka om vilken min nästa klocka skulle bli.
Jo, en PAM 1320!
.. och grattis igen till dig med Perfekta semesterpannan.
Nu landade PAM1305 hemma, så jäkla gött!
️När man får lunch så här sent, då får man unna sig ett bättre lunchköp... Panerai 911, “Last one for Paneristi”.
Tack för alla puttar!
När man får lunch så här sent, då får man unna sig ett bättre lunchköp... Panerai 911, “Last one for Paneristi”.
Tack för alla puttar!
Stort grattis till ett mycket fint ur! Verkar onekeligen som man borde börja käka lunch senare på dagen...När man får lunch så här sent, då får man unna sig ett bättre lunchköp... Panerai 911, “Last one for Paneristi”.
Tack för alla puttar!
Vem säljer en sån? Keep it forever!När man får lunch så här sent, då får man unna sig ett bättre lunchköp... Panerai 911, “Last one for Paneristi”.
Tack för alla puttar!
Gött Yonsson! Skulle nog vara mitt val också av samma anledningar som du nämnt, även om jag inte haft förmånen att prova 1389 under längre tid
När man får lunch så här sent, då får man unna sig ett bättre lunchköp... Panerai 911, “Last one for Paneristi”.
Tack för alla puttar!
Grattis grabbar! Fasen vad bra levererat. Kan inte vara ofta en månad börjar så bra som denna Och @Ernesto, säg till när du är klar även om den är värdig nog att bli en keeperDå var det äntligen dags! Efter mycket velande fram och tillbaka om vilken min nästa klocka skulle bli.
Jo, en PAM 1320!
Herregud vilket tempo det är i den här tråden. Jag hinner inte jobba.
Ja vad säger man annat än stort grattis igen broder!
Mycket bra, välkommen in i värmen!!
Kärt återseende i presume? Grattis! Top 3 Radiomir i min bok!
Gratulerar!! Vilken fredag med alla öppningar!
GRATTIS GRATTIS GRATTIS !!!! --och välkommen in i värmen
Grattis grabbar! Fasen vad bra levererat. Kan inte vara ofta en månad börjar så bra som denna Och @Ernesto, säg till när du är klar även om den är värdig nog att bli en keeper
Vänta va... Har du klippt en 720?Vem nöjer sig med en Radiomir i veckan? Fler foton kommer, ska bara ut och fira lägenhetsförsäljningen först. Oklart vilken klocka jag ska ha, dock.
Vem nöjer sig med en Radiomir i veckan? Fler foton kommer, ska bara ut och fira lägenhetsförsäljningen först. Oklart vilken klocka jag ska ha, dock.
YupVänta va... Har du klippt en 720?
Det går bra nu - Stort grattis!Vem nöjer sig med en Radiomir i veckan? Fler foton kommer, ska bara ut och fira lägenhetsförsäljningen först. Oklart vilken klocka jag ska ha, dock.
Grattis till bakpotatisen!!