Puryeah
Silver
Jag måste låsa in den i bankfacket - annars tar den över samlingen
Jävlar vilken krispig bild
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag måste låsa in den i bankfacket - annars tar den över samlingen
Den ser alltid ut sådär. Går inte att fota dåligtJävlar vilken krispig bild
Den ser alltid ut sådär. Går inte att fota dåligt
Sant, alla bilder jag sett på 372an ser jävligt krispiga ut
Extra bra.Detta är en 673a
Extra bra.
Noen her som har en 1535 eller 1537? Noen anledning til at man aldri ser dom? Det er jo en del 42mm pannor her og både 1535 og 1537 virker jo som en riktigt grymme modeller om man vil ha 42mm.
Säkert en homage/replica.Extra stealth. "Marina Militare - vad är detta för klocka?"
Jag tror det största skälet till att man inte ser dem eller liknande modeller så ofta i den här tråden är att vi är Base-junkies.Noen her som har en 1535 eller 1537? Noen anledning til at man aldri ser dom? Det er jo en del 42mm pannor her og både 1535 og 1537 virker jo som en riktigt grymme modeller om man vil ha 42mm.
Finns jo noen 682, 1392, 722 så derfor jeg børjade fundera på om det var nått jeg hadde missat. Litt sugen på en 1535.Jag tror det största skälet till att man inte ser dem eller liknande modeller så ofta i den här tråden är att vi är Base-junkies.
Detta är en 673a
Ahaaa!
Ber om ursäkt för min ”noobighet”, men vad är skillnaden utöver texten på tavlan?
Jag fick hem min i måndags.Noen her som har en 1535 eller 1537? Noen anledning til at man aldri ser dom? Det er jo en del 42mm pannor her og både 1535 og 1537 virker jo som en riktigt grymme modeller om man vil ha 42mm.
Grattis! Nöjd?Jag fick hem min i måndags.
Jag har en 1537.Noen her som har en 1535 eller 1537? Noen anledning til at man aldri ser dom? Det er jo en del 42mm pannor her og både 1535 og 1537 virker jo som en riktigt grymme modeller om man vil ha 42mm.
Är det inte en extra brygga på verket också?Inte mycket skillnad mot 372, så inget konstigt att du undrar.
Visare. De är längre och spetsigare. Limiterad är den också.
.. och texten är mindre!Är det inte en extra brygga på verket också?
Den är fin. Go go go.Finns jo noen 682, 1392, 722 så derfor jeg børjade fundera på om det var nått jeg hadde missat. Litt sugen på en 1535.
Han svamlar, gissar hej vilt och har fel.
Välkommen tillbaka. Vi har varit oroliga.Han svamlar, gissar hej vilt och har fel.
Bred? omkretsen är 17,5cm. Tycker min Speedmaster på 42mm är max.Hur bred är din handled?
Jag letar nog efter en med sandwich tavla, utan datum. Helst 3, 6, 9, 12. Är inte sugen på Radomir, vill nog ha kronskyddetDå får du nog kolla in Due-linjen. Det finns egentligen ingen med kupat glas som 372 eller bastavla, men 676 är ganska nära. Vad är det du letar efter mer exakt?
Å inte då, har oxå 17,5 cm runt om och min 44 mm (pam1312) sitter som en smäck. Panerai bör upplevas på handleden så iväg och prova bara.Bred? omkretsen är 17,5cm. Tycker min Speedmaster på 42mm är max.
Jag letar nog efter en med sandwich tavla, utan datum. Helst 3, 6, 9, 12. Är inte sugen på Radomir, vill nog ha kronskyddet
De flesta är ju manuella verk, finns det någon som motsvarar 112 till utseende fast automatiskt verk? (har redan 2st manuella - speedmaster & chronolink)'Kör en 44mm istället. Din handled räcker för det, jag lovar. Jag har typ samma storlek också, jag tycker jag är på gränsen för Luminor 1950 47mm, men att Radiomir 47mm sitter bra. Så, hugg en 112:a.
Det är jättesvårt att få fatt i det du vill ha i 40-42mm, ändå.
På rak arm, nej.De flesta är ju manuella verk, finns det någon som motsvarar 112 till utseende fast automatiskt verk? (har redan 2st manuella - speedmaster & chronolink)'
Tack för snabba svar!