larsbeg
Silver
Ok, jag får låta den ligga stilla några dagar och genomföra era tips och trix sen när den stannat.Bör gå igång ganska direkt när uppdragning påbörjats, ibland kan klockor behöva att man skakar till så går den igång.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ok, jag får låta den ligga stilla några dagar och genomföra era tips och trix sen när den stannat.Bör gå igång ganska direkt när uppdragning påbörjats, ibland kan klockor behöva att man skakar till så går den igång.
Nån speciell anledning att du ska prova?Ok, jag får låta den ligga stilla några dagar och genomföra era tips och trix sen när den stannat.
Jäpp. Dels att jag tycker att den skramlar lite väl mycket, oerhört subjektivt jag vet, men sen att jag inte fått igång den enligt instruktionen ovan. Homemade felsökning...Nån speciell anledning att du ska prova?
Där snackar vi isbrytare! En massa cazzo på klockan lovar upp vilken död stämning som helstNågot som vore kul att lägga vantarna på är en Cazzomir. Självklart då någon av 44rna
![]()
Easy. Man skippar ett husköp, skrotar äktenskapet pga efterföljande gräl och köper 6154 istället. Så, nu har jag löst ekvationen åt er alla!En 6154 "Egiziano Piccolo"
![]()
Hej Luminor Marina Boutique Edition kompis! Jag har en Beverly Hills 416. Vad har du?Gör debut här, förvarnar dock alla om att det kommer upp en säljannons senare så jag blir kanske inte blir kvar alltför länge!
![]()
Ooh, när hände detta? Grattis.
Tackar! Köpte under förra veckan.Ooh, när hände detta? Grattis.
Allt för att kunna vara med på panna-gtgn i Gbg.Tackar! Köpte under förra veckan.
En 6154 "Egiziano Piccolo"
![]()
Det vet du. Dyr inträdesbiljett.Allt för att kunna vara med på panna-gtgn i Gbg.![]()
En Egiziano Piccolo beställd. https://klocksnack.se/threads/panerai-pam662.106826/
Icke-sandwich blir en deal breaker för mig i detta fall tyvärrDu vet att du vill ha en @azcii!
Men originalet är väl inte sandwich... ehm ... eller?Icke-sandwich blir en deal breaker för mig i detta fall tyvärr![]()
Jo då..Men originalet är väl inte sandwich... ehm ... eller?
Är det den som gick på auktion hos kronofogden för någon månad sedan?Hej Luminor Marina Boutique Edition kompis! Jag har en Beverly Hills 416. Vad har du?
![]()
https://watchbase.com/blog/2015/04/01/panerai-boutique-edition-the-luminor-marina-casebacks/
Inte min. Den har varit min länge och innan dess en annans på forumet och innan dess i butik.Är det den som gick på auktion hos kronofogden för någon månad sedan?
Hoppsan.Det gick en Panerai 416 i blrjan av januari på deras auktion i sumpan. Kul att minst 2/150 har letat sig till Sverige.
Det är nästan konstigt med tanke på hur många andra sådana modeller det finns.Det gick en Panerai 416 i blrjan av januari på deras auktion i sumpan. Kul att minst 2/150 har letat sig till Sverige.
Och det säger du nu, en dag efter att jag beställt ett annat canvas. Fast, vad kostade det där, skjortan?Supernöjd med nya oem canvas strapet - funkar riktigt bra med 212 också
![]()
Och det säger du nu, en dag efter att jag beställt ett annat canvas. Fast, vad kostade det där, skjortan?
De vet hur man tar betalt.
De vet hur man tar betalt.![]()
Jag tänker mig dock ett canvas som ett band man använder väldigt praktiskt, inkl. badar med... och då tar det lite emot.JappFast detta strap är fan värt dom pengarna imo.
Samma!Hej Luminor Marina Boutique Edition kompis! Jag har en Beverly Hills 416. Vad har du?
![]()
https://watchbase.com/blog/2015/04/01/panerai-boutique-edition-the-luminor-marina-casebacks/