• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Vad är det ni tjafsar om för icke-fråga? Ska man börja snacka bakgrund kan man knappt använda något, köra något, äta mediciner eller ens betala skatt då våra bidragspengar skänks bort till bland annat diktaturer som krigar och mördar för pengarna. Hela vår välfärdsstat är uppbyggd tack vare andra världskrigets eftermäle när Europas industri var i spillror och Sveriges nästan opåverkad.

Så att använda en Panerai är en liten fjärt i rymden.
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Du är på helt fel ställe om du försöker glänsa med 20p i sociologi. Snacka om det du vet istället för att hitta på massa.
Du agerar märkligt. Jag drivs inte glans. Det har jag aldrig gjort. Jag har inte läst sociologi heller. Jag har däremot under många år befunnit mig i en miljö med många etniciteter och lyssnat på människor som genomlevt krig, koncentrationsläger. Jag har arbetat nära utrikeskorrespondenter och polischefer. Jag har arbetat så att jag blivit föremål för hot från religiösa och extrema politiska grupper. Jag har umgåtts med mycket pålästa personer. Jag har läst böcker för att få mig en egen bild av nationella konflikter. Någonting har jag fått med mig. Det är så långt från Flashback du kan komma för det är verklig och sprungen ur försök att förstå så saker kan berättas vidare med gott samvete. Den är värre än Flashback. Min person är helt oviktig i det här sammanhanget men jag står för att jag berättar så sant jag bara kan. Alla människor på denna jord har inte sig själv närmast. Vad av det jag skrivit idag ifrågasätter du mest?
 

Crane

Panerai
Kvällslyse på.
9B42FBEE-E608-4ABB-8240-8C0166010BEA.jpeg
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Kanske kan tyckas obetydligt, men: Finns det någon månne som råkar sitta på en extra keeper till svart OEM rubber? Jag är tyvärr inte begåvad med större handleder och därför skulle det passa bra med en extra då jag ligger på innersta hålet :rolleyes: vill ogärna komplettera med ett aftermarket..
Livar upp (nåja) frågan med foto på eländet.
166E0058-7D92-422B-A078-E47B4461586E.jpeg

Har massa på lager på KRONS :)
 
Topp