• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ser ut som två klockor på fyra annonser och en av dem är definitivt falsk.
Vilken är falsk?
Eftersom vi nu rör oss på internet med skrivna ord vill jag bara förtydliga att jag inte ifrågasätter utan undrar så jag kanske lär mig något. Även om förtydliganden kanske inte behövs i KS mysigaste tråd.

Lagom tjockt. PV bandet med vintagepadding aka dubbelvikt.

13BBFE39-01C5-4018-9186-66199C941287.jpeg
B33C9A87-DF7A-46D8-BA67-967E6675F7A6.jpeg

Då har strapet från Victor alpha Straps inkommit.

Välpaketerat!
fullsizeoutput_1e0a.jpeg

fullsizeoutput_1e08.jpeg

fullsizeoutput_1e0b.jpeg

Side-by-side med OEM fiddy bandet

s1Y1inpfQTuMwRzQCInrwQ.jpg

ZPymLr39RhOUuE+IspeTIw.jpg

Och obligatoriska wristshots:

19W5TXizSaySfZOZyvfuzA.jpg
xHRCJJ8KRma6YVEFO7hNVQ.jpg
9vHIgDmWTae6GtuJ4ZLHgQ.jpg
fullsizeoutput_1e0e.jpeg

Min lilla review/summering:

Under hela tillverkningsprocessen av strapet var Victor mycket noga med att förankra varje större beslutspunkt, vilket är ett stort plus. Paketet kom hemlevererat och var välpaketerat, tog ca 1v från utskick till hemleverans.

Väldigt fin vintage-look på lädret, kvaliten i hantverket är hög och strapet känns riktigt bra på handleden.
Enda lilla minuset so far är att hålen till tuberna var aningen för stora (och att inga tuber följde med), dock inget som påverkar något nämnvärt. Har påtalat detta till Victor som justerar till nästa gång.

Pris 90 euro hemlevererat.
Mycket nöjd med strapet - jag kommer definitivt handla av Victor igen.

Då har strapet från Victor alpha Straps inkommit.

Välpaketerat!
fullsizeoutput_1e0a.jpeg

fullsizeoutput_1e08.jpeg

fullsizeoutput_1e0b.jpeg

Side-by-side med OEM fiddy bandet

s1Y1inpfQTuMwRzQCInrwQ.jpg

ZPymLr39RhOUuE+IspeTIw.jpg

Och obligatoriska wristshots:

19W5TXizSaySfZOZyvfuzA.jpg
xHRCJJ8KRma6YVEFO7hNVQ.jpg
9vHIgDmWTae6GtuJ4ZLHgQ.jpg
fullsizeoutput_1e0e.jpeg

Min lilla review/summering:

Under hela tillverkningsprocessen av strapet var Victor mycket noga med att förankra varje större beslutspunkt, vilket är ett stort plus. Paketet kom hemlevererat och var välpaketerat, tog ca 1v från utskick till hemleverans.

Väldigt fin vintage-look på lädret, kvaliten i hantverket är hög och strapet känns riktigt bra på handleden.
Enda lilla minuset so far är att hålen till tuberna var aningen för stora (och att inga tuber följde med), dock inget som påverkar något nämnvärt. Har påtalat detta till Victor som justerar till nästa gång.

Pris 90 euro hemlevererat.
Mycket nöjd med strapet - jag kommer definitivt handla av Victor igen.

Fint! Jag har ett strap från Victor på G in efter du skrev att du pratat med honom. Håller helt med om hans arbetsprocess som du beskriver, ska bli kul att se bandet sen när mitt trillar in i nästa vecka.

Väntat en månad på mina straps från bosphorus leather, mailat och frågat för ett tag sedan men inte hört något. Nån som har beställt efter mitten av januari som har fått sina?

Väntat en månad på mina straps från bosphorus leather, mailat och frågat för ett tag sedan men inte hört något. Nån som har beställt efter mitten av januari som har fått sina?

Bosphorus tar det oftast lite tid med.. men en månad vettefan

Jeg kjøpte et band 20.01 og har fortsatt ikke fått noe. Mailet forrige uke og han savarade mandag at det precis var klart og skulle skickas tirsdag (2 dager siden), men ikke hørt noe mer etter det.

Har du fått ngn bekräftelse öht att betalningen kommit fram?
PMa bosphorus via IG annars

Kollar via IG. Det börjar bli lite väl konstigt.

Jeg kjøpte et band 20.01 og har fortsatt ikke fått noe. Mailet forrige uke og han savarade mandag at det precis var klart og skulle skickas tirsdag (2 dager siden), men ikke hørt noe mer etter det.

Hm.. Han har iallafall svarat. Jag har inte hört ett dugg. Betalade du via PayPal? Fick du EPRISMYA på betalningen då?

Kollar via IG. Det börjar bli lite väl konstigt.

Hm.. Han har iallafall svarat. Jag har inte hört ett dugg. Betalade du via PayPal? Fick du EPRISMYA på betalningen då?
Yes, det stemmer fikk ingen bekreftelse pga et spam filter (Fant den senere), men han bekreftet at alt var ok. Betalningen gikk EPRISMYA når jeg bestilte også.

Tillbaka
Topp